با حضور گسترده جامعه کارگری؛

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شرکت پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر برگزار شد

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و مسوولین محلی در شرکت پتروشیمی امیر کبیر واقع در بندر ماهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ - 27December 2023

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شرکت پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز در شرکت پتروشیمی امیر کبیر واقع در بندر ماهشهر برگزار شد.

اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و مسوولین محلی، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان، مدیران و کارکنان صنایع و شرکت‌ها، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در آیین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر بندر ماهشهر حضور یافتند.

پیکر پاک و مطهر این شهید خوشنام ۱۸ ساله دوران دفاع مقدس که در کربلای چهار و عملیات ام الرصاص به شهادت رسیده پس از تشییع و اقامه نماز با استقبال مردم انقلابی بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) در شرکت پتروشیمی امیر کبیر واقع در بندر ماهشهر آرام گرفت.

این شهید گمنام یکی از لاله‌های بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اهواز تشییع شدند و آسمان خوزستان را به عطر وجود خود معطر ساختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار