فرمانده انتظامی کردستان:

پیشگیری و مبارزه با سرقت یکی از وظایف اصلی و ذاتی فراجا است

سردار «آزادی» گفت: بر اساس تدابیر فرمانده کل فراجا با هر گونه سرقت و سارقان مقابله جدی داریم و پیشگیری و مبارزه با سرقت یکی از وظایف اصلی و ذاتی فراجا است.
کد خبر: ۶۴۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ - 27December 2023

پیشگیری و مبارزه با سرقت یکی از وظایف اصلی و ذاتی فراجا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه استان کردستان در کشف سرقت رتبه‌های برتر کشوری را دارد، اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای سال‌جاری تاکنون آمار کلی سرقت در استان ۴ درصد و در سرقت‌های مهم مانند منازل، مغازه، خودرو، اماکن دولتی و خصوصی ۸ درصد کاهش یافته که در سطح کشور آمار خوبی است.

وی افزود: بر اساس تدابیر فرمانده کل فراجا با هر گونه سرقت و سارقان مقابله جدی داریم و پیشگیری و مبارزه با سرقت یکی از وظایف اصلی و ذاتی فراجا است.

فرمانده انتظامی کردستان از متلاشی شدن و بازداشت باند سارقان حرفه‌ای در قالب اجرای طرح مقابله با سارقان و دستگیری مالخران در هفته گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰ دستگاه انواع خودرو، ۱۱ دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی لوازم خانگی به ارزش ۷ میلیارد تومان کشف و ۴ نفر هم دستگیر شدند.

وی نتایج اجرای این طرح‌ها را نتیجه‌بخش برشمرد و عنوان کرد: علاوه بر مبارزه با سارقان و دستگیری آنان، مالخران نیز که باعث و بانی وقوع سرقت و خریداری اموال در استان هستند در قالب طرح‌هایی با آنان برخورد قاطعانه می‌شود.

آزادی ادامه داد: اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و نیرو‌های کلانتری‌ها کشف و در اسرع وقت در اختیار مالباختگان قرار می‌دهیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان با ذکر اینکه عمده سرقت‌ها ناشی از سهل‌انگاری مردم است، یادآور شد: از شهروندان درخواست می‌شود که مراقب اموال خود باشند و توصیه‌های پلیس را رعایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار