در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

معاون دانش و پژوهش سپاه: اقتدار علمی اساس پیش‎برندگی سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی است

سردار عیسایی گفت: اقتدار علمی پایه و اساس پیشرفت انقلاب اسلامی و پیش‎روندگی و پیش‎برندگی سپاه در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۴۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۷ - 28December 2023

اقتدار علمی اساس پیش‎برندگی سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی استسردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن عیسایی» معاون دانش و پژوهش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره فعالیت‌های پژوهشی سپاه اظهار داشت: یکی از هدف‌های کلی فعالیت پژوهشی در سپاه پیدا کردن مسیر‌های مطمئن برای حل مسائل نظام است که از جمله الزامات آن می‌توان به تدوین الگوی پاسداری از انقلاب اسلامی مبتنی بر منظومه فکری امامین انقلاب، تدوین برنامه دانش و پژوهش سپاه برای گام دوم انقلاب اسلامی و نیز ارتقای کمّی و کیفی پژوهشگران سپاه، اشاره کرد.

سردار عیسایی افزود: اقتدار علمی پایه و اساس پیشرفت انقلاب اسلامی و پیش‎روندگی و پیش‎برندگی سپاه در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی است؛ به عبارت دیگر در گام دوم انقلاب اسلامی پیشرفت سپاه، متکی به بن‎بست‌شکنی پژوهشگران است.

معاون دانش و پژوهش سپاه عنوان کرد: افزایش دانایی و توانمندی علمی، بهترین نوع قدرت را تولید می‌کند که می‌تواند پایه و مبنای اقتدار سایر عرصه‌‎های علمی، فرهنگی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و... هم بشود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها