شهردار زنجان خبر داد؛

مراسم گرامیداشت سردار شهید «رضی موسوی» در زنجان برگزار می‌شود

«فیروزفر» از برگزاری مراسم گرامیداشت سردار شهید «رضی موسوی» در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲ - 27December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «علیرضا فیروزفر» شهردار و رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان امروز در ستاد گرامیداشت روز جهانی مقاومت و یادبود سردار شهید «رضی موسوی» به ریاست «ابوالفضل رفیعی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به زنجانی بودن شهید «رضی» اظهار کرد: ایشان خادم افتخاری حسینیه اعظم بوده و در هر فرصتی در این مرکز حضور می‌‌یافتند.

وی با اشاره به اینکه وی آخرین بار دو سال پیش میهمان حسینیه اعظم بودند، گفت: به همین مناسبت حسینیه اعظم تصمیم به برگزاری مراسم گرفت و در نهایت با هماهنگی خانواده شهید بزرگوار در نهایت مراسم یکشنبه ۱۰ دی‌ماه از ساعت ۱۴ و ۳۰ تا ۱۶ و ۳۰ برگزار خواهد شد.

شهردار و رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی شده این مراسم هر چه باشکوه‌تر برگزار شود، اضافه کرد: خادمین حسینیه برای برگزاری این مراسم آماده هستند.

وی با بیان اینکه همچنین معبر تازه تاسیس در مجاورت پادگان ارتش به نام شهید سید رضی نامگذاری شده است، بیان کرد: بنر این نامگذاری نصب شده است و به زودی تابلو آن نیز نصب خواهد شد.

شهردار زنجان با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی تصویر تمثال این شهید در شهر نصب شده است، گفت: همچنین تبلیغ محیطی به مناسبت شهادت سید رضی نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار