در یادواره ۵۸۶ شهید شهرستان بوشهر؛

جانشین فرمانده سپاه: یادواره شهدا از بزرگ‌ترین پشتوانه‌های مردم ایران/ دشمن به دنبال ناامیدکردن مردم برای حضور در انتخابات است

سردار فدوی گفت: دشمن با ترفند‌ها و ایجاد توطئه‌های مختلف به دنبال ناامید کردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو است.
کد خبر: ۶۴۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 27December 2023

دشمن به دنبال ناامیدکردن مردم برای حضور در انتخابات استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» شامگاه چهارشنبه‌ در یادواره ۵۸۶ شهید شهرستان بوشهر در مصلی نماز جمعه مرکز شهرستان اظهار داشت: دشمن در دو سال گذشته تمرکز وسیعی برای ناامیدکردن مردم برای انتخابات ۱۴۰۲ کرده که مردم ایران اسلامی به مانند دوره‌های قبل با حضور حداکثری این توطئه ها را خنثی خواهند کرد.

وی افزود: مردم ایران اسلامی پای انقلاب خود مانده اند و با صدق و صمیمیت از دستاوردهای آن حمایت و حراست می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: توطئه سال گذشته آنها برای ایجاد اغتشاشات، با پشتوانه همین مردم شکست خورد.

سردار فدوی با اعلام این که سالانه ۵۰ هزار یادواره شهدا در کشور برگزار می شود، بیان کرد: یکی از بزرگتربن پشتوانه های مردم ایران، همین یادواره شهدا است که به انقلاب و نظام برکت می دهد.

وی بیان کرد: خداوند یک امتیاز بسیار ویژه به شهید داده و طبق عالی‌ترین حدیثی که در شیعه وجود دارد شهید قادر به شفاعت است.

جانشین فرمانده سپاه گفت: افتخار بزرگی است که استان بوشهر و بویژه خانواده‌های شهدا، شهدایی پرافتخار دارند که خداوند این شهیدان را عنایت کرده است.

سردار فدوی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار شهید در انقلاب اسلامی، یک سرمایه بی انتهایی است که همه ملت ما و دلدادگان انقلاب اسلامی را تا بهشت ببرد و فقط باید تمام کارهایی که شهیدان انجام دادند را با بهره گیری از وصیتنامه‌های شهدا انجام دهیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته خبیث ترین خبیثان عالم راجب تکلیف حجاب که مستقیم از خدا است هجمه کردند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه بزرگ ترین پیروزی راهبردی توسط جبهه مقاومت در فلسطین بدست آمده، اظهار کرد: آنها که در ۸۲ روز گذشته بیش از ۱۰ هزار کودک و قریب به هشت هزار زن را شهید کردند در سال گذشته از زنان کشور حمایت و آنان را تشویق به بی حجابی می‌کردند.

وی گفت: در پشت بی عفتی‌ها مردانی در راه شیطان وجود دارد که دستور شیطان را عمل می ‌کنند و بوشهر باید در این عرصه با وجود شهیدانی شاخص برای تکالیف خداوندی مانند حجاب پیشرو باشد.

سردار فدوی ادامه داد: نظام، امامین انقلاب اسلامی و مردم ما به تکلیف خود عمل کردند که ما اکنون سربلند و پیروز بزرگ هستیم و آمریکا و صهیونیست‌ها در ذلت قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در ۹ سال پیش دلدادگان انقلاب اسلامی در یمن در وضعیتی نامناسب به سر می بردند ولی اکنون به نحوی مقتدر شدند که هم اعلام جنگ علیه آمریکا کرده و هم اقدام کردند و همچنین امروز ۲ کشتی صهیونیست ها را در دریای سرخ هدف قرار دادند.

سردار فدوی اظهار کرد: تکالیفی که خدا بر عهده بندگان گذاشته برای به زحمت انداختن بندگانش نبوده و توانمندی هایی که خداوند بر عهده بندگان گذاشته بیش از تکالیف تعیین شده است.

وی افزود: اگر می بینیم در بعضی موارد هنوز مشکل داریم و گرفتار هستیم بدین منزله است که به تکلیف خدا بخوبی عمل نشده است.

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: بارها ثابت شده اگر برای خدا پای کار برویم خداوند بهترین‌ها را برای بندگان رقم خواهد زد.

سردار فدوی گفت: بوشهر از استان‌هایی است که در تمام صحنه‌های حساس به نقش خود عمل کرده و در گذشته های دور نیز تکلیف مداری مردم بوشهر به میزانی بود که دلاوردانی زیاد برخواستند و به تکلیف خود عمل کردند.

وی ادامه داد: بوشهر در پشت سر علماء در طول تاریخ چند صد ساله به این عمل مفتخر بوده است.

جانشین فرمانده سپاه عنوان کرد: بلندآوازگی شهید رئیسعلی دلواری در روزگاری که خبیثان قاجار و بی کفایت ها در این سرزمین بیداد می کرد از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

وی اظهار کرد: در این میان غیرتمندان استان بوشهر بپا خواسته و بینی دشمن را به خاک مالیده و آنان را به ذلت کشاندند که آثار آن همچنان در بوشهر باقی است.

در ادامه سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با انجام عملیات‌های مختلف شیطان بزرگ آمریکا و ابهت آن را در خلیج فارس در هم شکست به طوری که آمریکا امروز از نام وی می‌ترسند.

سردار رزمجو افزود: کارنامه ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی و دفاع از دین خدا در مرزها و شهرهای استان بوشهر کارنامه‌ای ارزنده و برجسته است که این حماسه آفرینی نزد خدا، رهبری، شهدا و امت قهرمان محفوظ است.

وی ادامه داد: امروز استان بوشهر در عرصه های مختلف علاوه بر حماسه، ایثار و فداکاری قطب اقتصادی به شمار می رود که نشان از جایگاه ارزنده استان است.

رزمجو افزود: انقلاب اسلامی ایران برد سلاح های خود را با خون شهدا افزایش داده و جهاد دفاع سپر دفاع مطمئن از مرزهای انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

وی گفت: چنانچه شهدا به شهادت نمی رسیدند دشمنان خدا، نور خدا را خاموش می کردند.

رزمجو اظهار کرد: تابوت هر شهید به منزله کل ایران است و این کاروان همچنان ساری و جاری است که بدون تردید تا وجود این کاروان انقلاب اسلامی ایران نیز شکست ناپذیر خواهد بود.

فرماندار شهرستان بوشهر نیز گفت: یادواره ۵۸۶ شهید شهرستان بوشهر بعد از چندین ماه تلاش برگزار شده که در این راستا از تمامی دست اندرکاران بویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر قدردانی می شود.

صالح رحیمی افزود: هدف از برگزاری این یادواره گفتمان‌سازی تفکر ایثار و شهادت در جامعه بوده که برای تحقق این مهم ظرفیت‌های بخش های مختلف به‌کارگیری شده است.

وی ادامه داد: در یک فراخوان منتشر شده برای برگزاری یادواره ۵۸۶ شهید شهرستان بوشهر پس از حضور ۸۰ گروه نیمی از آنها در داوری از سوی هیات داوران پذیرفته شدند.

رحیمی اظهار کرد: بعد از این یادواره رویداد سیاسی و بزرگ انتخابات ۱۱ اسفند در پیش داریم که بدون تردید مردم پای کار بوشهر در این صحنه نیز حضوری حماسی رقم زدند.

در این یادواره گروه ۴۵۰ نفره سرودی در وصف سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید نادر مهدوی (شهید نبرد مستقیم با آمریکا در آب‌های خلیج فارس) اجرا کردند.

همخوانی نماهنگ  ای اهل حرم میر و علمدار نیامد توسط حاضران و چاوش خوانی از جلوه‌های ویژه یادواره شهدا شهرستان بوشهر بود.

همزمان با برگزاری این یادواره چندین ایستگاه‌ صلواتی در مسیرهای ورودی مصلی نماز جمعه بوشهر مکان برگزاری یادواره به استقبال میهمانان همایش رفتند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار