دبیر ستاد کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس:

نویسندگان ادبیات پایداری فارس در شیراز گردهم می‌آیند

«آل علی» از برگزاری نخستین همایش بزرگ «ن و قلم» گردهمایی و کارگاه نویسندگان ادبیات پایداری استان به میزبانی شهر شیراز و حضور اساتید به نام حوزه تالیف و نویسندگی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ - 28December 2023

نویسندگان ادبیات پایداری فارس در شیراز گردهم می‌آیند«سید مرتضی آل علی» دبیر ستاد کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز اظهار داشت: دومین کنگره بزرگ شهدای استان فارس در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و تالیف و چاپ کتاب یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری از استان‌های است که تاکنون کنگره شهدای استان خود را برگزار کردند.

وی افزود: استان فارس ظرفیت بزرگی در شاخه‌های مختلف نویسندگی همانند رمان، تاریخ شفاهی، کودک و نوجوان، شعر دارد بنابراین در راستای دومین کنگره بزرگ شهدای استان نخستین همایش بزرگ «ن و قلم» گردهمایی و کارگاه نویسندگان ادبیات پایداری استان فارس امروز پنجشنبه ۷ دی از ساعت ۷ الی ۱۶ به میزبانی شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی با حضور اساتید و فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

آل‌علی، انتقال انتظارات مقام معظم رهبری در زمینه تالیف آثار مکتوب را یکی از اهداف این همایش بزرگ عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری این همایش و پایه قرار گرفتن مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه تالیف، با همت نویسندگان طی چند مدتی باقی مانده تا برگزاری دومین کنگره شهدای فارس آثار فاخری را در حوزه دفاع‌مقدس به ثبت برسانیم.

دبیر ستاد کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس با اشاره به شرکت ۱۳۰ نویسنده به نام استان در نخستین همایش بزرگ «ن و قلم»، تاکید کرد: در کنار اساتید مشهور و به نام، نویسندگان نو قلم و دارای استعداد نیز در این همایش حضور دارند همچنین سردار ناظری مسئول انتشارات سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج کشور برای سخنرانی در این همایش دعوت شدند.

وی ادامه داد: استاد رحیم مخدومی از نویسندگان به‌نام حوزه دفاع مقدس کشور در بخش مستند روایی، استاد قیصری، استاد تقی زاده، استاد صحرایی، علی مرادی و سیدرضا متولی در حوزه‌های مختلف در این گردهمایی و کارگاه آموزشی حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار