در نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: تلاش خالصانه صدا و سیما گوشه‌ای از ادای دین به حماسه­ آفرینی رزمندگان است

الهی راد گفت: همکاری و تلاش خالصانه و صادقانه مجموعه صدا و سیمای  استان خراسان شمالی در برنامه‌های مرتبط با فرهنگ دفاع مقدس  آیینه وظیفه شناسی و پژواک تعهد و علاقه به فرهنگ ایثار،  جهاد  و شهادت و همچنین گوشه‌ای از ادای دین به ایثارگری و حماسه­ آفرینی رزمندگان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۶۴۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ - 28December 2023

از مدیران شبکه استانی اترک خراسان شمالی تقدیر شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه تقدیر از شبکه استانی اترک در برگزاری مراسم شهدای گمنام اظهار داشت: همکاری و تلاش خالصانه و صادقانه مجموعه صدا و سیمای  استان خراسان شمالی در برنامه‌های مرتبط با فرهنگ دفاع مقدس آیینه وظیفه شناسی و پژواک تعهد و علاقه به فرهنگ ایثار، جهاد  و شهادت و همچنین گوشه‌ای از ادای دین به ایثارگری و حماسه­ آفرینی رزمندگان این مرز و بوم است.

وی افزود: تلاش‌های دلسوزانه فعالان رسانه در برنامه ریزی، راهبری و برگزاری مراسم استقبال، شب  وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نشان دهنده تفکر بسیجی فعالان حوزه رسانه است.

الهی راد گفت: از دوران دفاع مقدس فیلم‌ها و تصاویر زیادی به جا مانده است که نتیجه مجاهدت‌های شبانه روزی و بی دریغ فعالان این حوزه در آن دوران بوده است. هم اکنون نیز با فعالیت در فضای رسانه جلوه‌های پیشرفت و ترقی را در گوشه گوشه میهن اسلامی شاهد هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار