حمله مجدد رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان «امل»

ارتش رژیم صهیونیستی حمله جدیدی را به اطراف بیمارستان امل وابسته به هلال احمر فلسطین در شهر خان‌یونس انجام داد و ۱۰ فلسطینی را به شهادت رساند.
کد خبر: ۶۴۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ - 28December 2023

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی حمله دیگری را به منطقه‌های پیرامونی بیمارستان «امل» وابسته به هلال احمر فلسطین در شهر خان‌یونس انجام داده است.

در نتیجه حمله جدید ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف خان‌یونس را گلوله‌باران کرد. بر اثر بمباران محله الوفیه شهر خان‌یونس نیز یک فلسطینی به شهادت رسید و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

خبرنگار المیادین در غزه اعلام کرد که در نتیجه حمله‌های ۱۲ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به خان‌یونس ۳۸ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک مجتمع مسکونی در منطقه پروژه بیت‌لاهیا واقع در شمال نوار غزه نیز ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیده یا زخمی شدند.

علاوه بر این توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف شمال و مرکز نوار غزه را گلوله‌باران کرد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدای چند انفجار قوی در حومه شمالی شهر غزه به گوش رسیده است.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های البریج و المغازی را نیز به‌شدت هدف قرار داد. در نتیجه بمباران این منطقه چندین شهید و زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شدند.

اشغالگران در اطراف منطقه‌های مسکونی رفح در جنوب نوار غزه نیز کمربند آتش ایجاد کرده‌اند و به بمباران کور منطقه‌های مسکونی مرکز نوار غزه دست زده‌اند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار