در اولین سالگرد شهید تقوی‌فر

کتاب «سردار سامرا» رونمایی شد

در اولین سالگرد شهید حمیدرضا تقوی‌فر از سرداران مدافع حرم اهل بیت‌ (ع)، کتاب‌های «سردار سامرا» و «عاش حمیدا و مات شهیدا» رونمایی شد.
کد خبر: ۶۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ - 28December 2015

کتاب «سردار سامرا» رونمایی شد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس،مراسم اولین سالگرد سردار شهید سیدحمیدرضا تقویفر معروف به «سردار سامرا»، عصر دیروز یکشنبه ششم دی ماه، در مسجد حضرت ولیعصر (عج) تهران برگزار شد.

در این مراسم از دو کتاب «سردار سامراء» که «یادنامه شهید حاج حمید تقویفر» و کاری از مؤسسه فرهنگی ابناءالرسول (ص) است و همچنین کتاب «عاش حمیدا و مات شهیدا» که به زبان عربی منتشر شده، رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از این دو کتاب، حجتالاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، همسر شهید تقوی فر، سردار وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی نیروهای مسلح، سردار مسجدی مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حاج صاحب احسن و پورطالب نویسنده کتاب حضور داشتند.

سردار حاج حمید تقوی یکی از افتخارات منطقه کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون و فرزند روستای ابودبس روستایی از توابع بخش مرکزی اهواز در درگیریهای منطقه بلد در استان صلاحالدین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این سردار بزرگ که فرماندهی محور سامراء را بر عهده داشت در درگیری با تروریستهای تکفیری داعش به اسطورهای بی بدیل تبدیل شد.

دلاورمردیهای این مجاهد بزرگ در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله به عنوان سند استقامت و پایداری ایرانیان در صحیفه تاریخ و خاطره زمان ثبت و ماندگار است. پدر ایشان در عملیات خیبر و برادرشان در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسیدند.

اما مجاهد غیرتمند سالهای متمادی جهاد علیه مستکبران عالم، تنها مزدش شهادت بود تا با ریختن خون پاکش بر شنهای کربلا به مرید و مرادش لبیک بگوید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار