استاد حوزه و دانشگاه:

«حاج قاسم» یکی از بزرگترین تهدیدهای زمان حاضر را خنثی کرد

حجت‌الاسلام «عالی» با بیان اینکه «حاج قاسم» یک نخبه نظامی بود اما در عین حال عبد و بنده خدا بود و در دل سنگین‌ترین حملات بندگی را فراموش نمی‌کرد، گفت: شهید «سلیمانی» یکی از بزرگترین تهدیدهای زمان حاضر یعنی داعش که پروژه مطالعه شده و سنگینی برای کشورهای اسلامی در حال رقم خوردن بود را خنثی کرد.
کد خبر: ۶۴۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ - 28December 2023

«حاج قاسم» یکی از بزرگترین تهدیدهای زمان حاضر را خنثی کرد/ گسترش گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین «مسعود عالی» مدرس حوزه و دانشگاه شامگاه (پنجشنبه) در دومین يادواره شهدای منتسب به استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و ثبت احوال خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: انسان در گرفتاری و بلا چنانچه بندگی کند، طبق وعده خداوند گشایش حاصل خواهد شد.

وی به اهداف فرستادن داعش توسط غربی‌ها به منطقه اشاره کرد و بیان داشت: در اختیار گرفتن مناطق نفت و گاز غرب آسیا برای دستیابی به دست برتر در دنیا، فروش سلاح‌ها، از بین بردن زیرساخت‌های کشور‌های اسلامی و تبدیل عراق و سوریه به خرابه، تجزیه ایران و ایجاد یک اسرائیل جدید، معرفی اسلام به عنوان دین خشن در جهان و ساختن حاشیه امن برای اسراییل با به جان هم انداختن مسلمان مهم‌ترین اهداف فرستادن داعش توسط غربی‌ها به منطقه است.

مدرس حوزه و دانشگاه تبیین کرد: همین راستا قرار بود داعشی‌ها در مدت ۳۰ سال منطقه را به آتش بکشند اما مدافعان حرم ظرف شش سال موضوع را جمع کردند و ایران قدرت اول منطقه شد.

حجت‌الاسلام عالی با تأکید بر اینکه شهید «سلیمانی» یکی از بزرگترین تهدیدهای زمان حاضر یعنی داعش که پروژه مطالعه شده و سنگینی برای کشورهای اسلامی در حال رقم خوردن بود را خنثی کرد، افزود: شهید «سلیمانی» در دل بلا بندگی کرد تا تهدید تبدیل به فرصت شد.

وی با بیان اینکه «حاج قاسم» یک نخبه نظامی بود اما در عین حال عبد و بنده خدا بود و در دل سنگین‌ترین حملات بندگی را فراموش نمی‌کرد، گفت: ایران حکومت زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است لذا باید قدرت و امنیت را برای حضور ولی خدا فراهم کرد چراکه اگر ولی خدا نیرو نداشته باشد غریب می‌ماند.

مدرس حوزه و دانشگاه شجاعت روس‌ها و چینی‌ها در مقابل آمریکا و ناتو را نشأت گرفته از مردم ایران دانست و مطرح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت به آفریقا و آمریکای جنوبی رفته و در حال انتشار است و جبهه متحد و حق طلب و عدالت‌طلب در آخرالزمان باید در مقابل ظلم و کفر بایستد.

حجت‌الاسلام عالی با اشاره به اینکه عامل فتنه و تهدید در منطقه رژیم صهیونیستی است، فزود: تمام فتنه‌ها و ترورهایی که در ایران رخ داده است اسرائیلی‌ها در آن دست داشتند.

وی با بیان اینکه اهل بیت(علیهم‌السلام) آنجا که پای شهادت برای حفظ دین باشد هیچ ابایی ندارند، گفت: عامل هر فتنه و تهدیدی در منطقه، اسراییل است که در تمام ترورها و جنگ‌ها دست داشته و می‌خواهد اتحاد کشورهای اسلامی از بین برود تا ظهور را به تأخیر اندازند.

مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه اگر اسرایبل از بین برود منطقه روی آرامش را خواهد دید، مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۸۵ جمله فرمودند «مسئله فلسطین، کلید رمز آلود فرج است» لذا اگر قرار است ظهور رخ دهد باید این رژیم که منطقه را به آشوب کشانده از بین برود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار