روایت رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان از منش سردار «رضی»

رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سید رضی موسوی مراسمی با حضور مسئولان استانی، خادمین حسینیه اعظم زنجان، خانواده معزز سردار در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ - 28December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «علیرضا فیروزفر» امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سید «رضی موسوی» از خادمان افتخاری حسینیه اعظم زنجان اظهار داشت: در آخرین حضور این سردار بزرگوار در حسینیه اعظم زنجان؛ محفل روضه‌ای با حضور هیأت امنا و خادمین برگزار شد و اشک‌های سردار شهید که نشان از عشق و علاقه به امام حسین (ع) بود خاطره ای ماندگار شد برای همه که از اذهان نخواهد رفت؛ همین عشق خالص ایشان را به ارزویش رساند و به دست اشقیای زمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فیروزفر افزود: این سردار دلاور و رشید و یاردیرین سردار سلیمانی پس از چندین دهه ایثارگری خون خود را تقدیم جبهه مقاومت نمود تا بار دیگر جهان و جهانیان این را بشنوند که آنچه در مکتب حسینی شیعه حکمفرما است تسلیم نشدن در مقابل ظلم است و عدالتخواهی و خونخواهی مظلومان.

وی با اشاره به اینکه برای عرض ارادت به این سردار شهید مردم ولایتمدار استان روز یکشنبه دهم دیماه در حسینیه اعظم زنجان گردهم خواهند آمد، گفت: این مراسم با حضور مسئولان استانی، خادمین حسینیه اعظم زنجان و خانواده معزز شهید برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان با دعوت از مردم پایتخت شور و شعور حسینی در این مراسم که مقارن با سالگرد شهادت سردار «سلیمانی» نیز است، افزود: دهم دیماه مردم همیشه در صحنه زنجان؛ این پیام را به جهان مخابره خواهند کرد که در مکتب اسلام تسلیم معنایی ندارد و به لطف و مدد الهی برآیند این ایثارگری‌ها به پیروزی مقاومت ختم خواهد شد.

فیروزفر در ادامه ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه گفت: اتفاقات غزه هرچند دردناک است؛ اما زیبایی خاصی دارد؛ آنجا که کودکان غره بمب و موشک را به سخره گرفته اند و مقاومت مردم در این منطقه رژیم منفور صهیونیستی را وادار میکند متوسل به ترور شود ؛ غافل از اینکه اینجا مکتب حسین (ع) است و خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار