سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

مردم با دفاع از ارزش‌های ملی و دینی حماسه ماندگار ۹دی را رقم زدند

حجت‌الاسلام غلامی گفت: مردم با دفاع از ارزش‌های ملی و دینی حماسه ماندگار ۹ دی را رقم زدند.
کد خبر: ۶۴۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ - 29December 2023

مردم با دفاع از ارزش‌های ملی و دینی حماسه ماندگار ۹دی را رقم زدند

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمدرضا غلامی» سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: فتنه سال ۸۸ حاصل یک طراحی پیچیده و خطرناک بود که به‌منظور تخریب ارکان نظام اسلامی شکل گرفت و خسارت‌های فراوانی را به ملت و کشور وارد کرد.

وی افزود: نقش حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت مردم و روشنگری در خنثی‌کردن دسیسه‌های دشمنان از مهم‌ترین دلایل حفظ نظام در مقابل فتنه‌های مختلف بوده و در سال ۸۸ نیز اهمیت نعمت رهبری و ولایت‌فقیه بار دیگر برای همه مردم آشکار گشت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ادامه داد: در یوم‌الله ۹ دی دست عنایت خداوند به مدد مردم ایران اسلامی آمد و خروش بی‌نظیر ملت در این روز در دفاع از ارزش‌های ملی و دینی حماسه ماندگاری را در تاریخ این کشور رقم زد که می‌توان آن را انقلاب سوم نامید.

حجت‌الاسلام غلامی، ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم یوم‌الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، گفت: این مراسم به طور هم‌زمان در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان برگزار می‌شود و در خرم‌آباد اجتماع بزرگ مردم ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۹ دی‌ماه در مصلی الغدیر این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها