امام جمعه پلدختر:

کاندیداهای انتخابات مجلس به دور را حواشی پاسخ‌گوی مطالبات مردم باشند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: کاندیداهای انقلابی که به میدان رقابت در انتخابات مجلس دوازدهم آمده‌اند، به دور از هرگونه واکنش‌های عصبی و احساسی، پاسخ‌گوی مطالبات و خواسته‌های مردم باشند.
کد خبر: ۶۴۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ - 29December 2023

کاندیداهای انتخابات مجلس به دور را حواشی پاسخ‌گوی مطالبات مردم باشندبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد امیرالمومنین(ع) این شهر، اظهار  داشت: کاندیداهای انقلابی وظیفه دارند به دور از هرگونه واکنش عصبی و احساسی، فرصت باقی مانده تا انتخابات را مغتنم شمرده و با کنار گذاشتن حاشیه‌ها، پاسخ‌گوی مطالبات مردم باشند.

وی انتظار مردم از کاندیداهای انقلابی در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی را پاسخ به خواسته‌های آنها دانست و افزود: اخلاق، متانت و پاسخ‌گویی به مردم به دور از هرگونه برخورد احساسی از وظایف کاندیداهای انقلابی می‌باشد.

امام جمعه پلدختر، به دیدارهای اخیرمقام معظم رهبری و تاکید معظم‌له نسبت به اهمیت انتخابات اشاره کرد وگفت: مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت، ۴ اصل مهم هستند که به طور مرتب مورد تاکید مقام معظم رهبری می‌باشند و باید مد نظر قرار گیرند.

وی تبلیغ و تبیین بر مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی را وظیفه‌اب همگانی دانست و افزود: راه‌برد دشمن در رسانه‌ها، امروز بی‌اثر جلوه دادن رای مردم برای به حداقل رساندن مشارکت در انتخابات است.

موسوی یادآور شد: این در حالی‌ است که طی چهل سال گذشته از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی، همواره مردم در انتخابات‌هایی که برگزار شده، بیشترین و کامل‌ترین تاثیر را داشتند.

وی افزود: هراس‌افکنی بین مردم نسبت به حضور کاندیداهای انقلابی با تندرو جلوه دادن آنان، از دیگر اهداف شوم دشمن، برای حضور حداقلی مردم در انتخابات است که امروز در شبکه‌های اجتماعی، آن را به خورد جامعه به ویژه جوانان می‌دهند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: تحریف دشمن امروز این است که دل‌خوری مردم از عمل‌کرد برخی مسئولان و مدیران در سطح کشور را به عنوان قهر مردم با نظام تعریف کند،در حالی که قهر آنها با دشمن غربی، عبری و عربی است.

وی به نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ روز ماندگاری در صفحات زرین انقلاب اسلامی است که حضور مردم با رهبری‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، صورت و چهره کریه فتنه را پاره کرد.

موسوی یادآور شد: مردم در گذر بسیار سخت نهم دی ماه در سال ۱۳۸۸ با حضور خود وبا بصیرت به معنای واقعی کلمه چشم فتنه را کور کردند.

وی افزود: امسال نیزمردم در روز بصیرت و در مراسم و برنامه‌های ویژه سال‌گرد سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور باشکوه خود تودهنی به دشمن خواهند زد.

امام جمعه پل‌دختر، به دوازدهم دی‌ماه سالروز رحلت مصباح یزدی وبا گرامی‌داشت یاد این عالم بزرگ، گفت:مقام معظم رهبری این حکیم، فقیه و فیلسوف با بصیرت و مجاهد را متفکری برجسته و مدیری شایسته با زبانی گویا در اظهار حق معرفی کردند.

وی به در پیش بودن سال‌روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: با گذشت چهار سال از شهادت این شهید اما اندیشه ،تفکر و گفتمان حاج قاسم همچنان در بین ملت ما هست و ملت بزرگ ایران حتی لحظه‌ای او را فراموش نکردند و راه او کم‌رنگ نمی‌شود.

موسوی یادآورشد: امروز گفتمان حاج قاسم حتی در سطح مدارس ابتدایی جایگاه بالایی پیدا کرده و این به برکت و عظمت این شهید عزیز است و فرهنگ و جامعه ما امروز محتاج مکتب و گفتمان حاج قاسم است.

وی بر ادامه راه شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و با گرامی‌داشت یاد شهید سید رضی موسوی افزود: شهید رضی یار دیرین و دست‌پرورده مکتب حاج قاسم پس از ۳۳ سال حضور مستمر در مقاطع حساس در برابر دشمن به ویژه در جبهه مقاومت در سوریه دشمن با اقدامی بزدلانه او را به شهادت رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار