مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در هوا فضای سپاه زنجان:

شهدا به دلیل ایثارگری دارای جایگاه بالایی هستند

«رضایی الوار» با بیان اینکه شهدا بالاترین درجه انسانیت هستند و جایگاه والای آنها به دلیل ایثاری است که از خود نشان دادند، گفت: این حجم از ایثار و رشادت حتی در بین ملائک نیز وجود ندارد برای همین است که شهدا جایگاه والاتری دارند.
کد خبر: ۶۴۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ - 29December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین «رضایی الوار» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه زنجان امروز در مراسم یادبود شهدای عملیات کربلای 4 و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید «رضی موسوی» اظهار داشت: خاصیت انسان رقابت‌پذیری است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه زنجان با اشاره به اینکه اسنان انسان چه بخواهد نخواهد در این رقابت حضور دارد، بیان کرد: انسان باید رو به جلو حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه در همه ما ظرفیت رشد و استعداد وجود دارد، خاطر نشان کرد: برای اینکه در رقابت عالم پیروز شویم باید هزینه کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه زنجان با بیان اینکه یک عده در مسابقه زندگی رو به عقب حرکت می‌کنند، تصریح کرد: در جا زنندگان هم بازنده رقابت و مسابقه زندگی هستند.

وی با اشاره به اینکه تنها برندگان زندگی افرادی هستند که به سمت تعالی حرکت می‌کنند، افزود: برخی ها همچون شهدا راه صد ساله را یک شبه طی می‌کنند.

رضایی الوار با بیان اینکه شهدا بالاترین درجه انسانیت هستند و جایگاه والای آنها به دلیل ایثاری است که از خود نشان دادند، گفت: این حجم از ایثار و رشادت حتی در بین ملائک نیز وجود ندارد برای همین است که شهدا جایگاه والاتری دارند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای 4 با اشاره به اینکه این شهدا از جان خود برای حفظ خاک ایران اسلامی گذشتنذ، عنوان کرد:  امروز نیز راه شهادت با جان فشانی مدافعان حرم ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها