یادواره شهدای روستای سیف‌آباد برگزار شد

به مناسبت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، سومین یادواره پنج شهید روستای سیف‌اباد از توابع بخش مرکزی بردسکن برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ - 29December 2023

یادواره شهدای روستای سیف‌آباد برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، یادواره پنج شهید روستای سیف‌آباد به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر و هیئت جوانان روستای سیف‌آباد با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و اهالی روستا در محل حسینیه ابوالفضلی این روستا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم بر اجتماع باشکوه قشر‌های مختلف مردم در حماسه نهم دیماه تاکید کرد و اظهار داشت: حماسه غرورآفرین مردم در نهم دی ۸۸ به عنوان انقلاب سوم و روز بصیرت و پیوند امت با ولایت نام گرفته است و با حضور خودجوش مردم، این روز به یک روز به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

وی گفت: یکی از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا این است که دست والدین شهیدان را ببوسیم و سبک زندگی شهدا را در زندگی فردی و اجتماعی خود نهادینه کنیم چراکه شهدا برای حفظ دین و دفاع از کیان انقلاب اسلامی از هر آنچه داشتند، گذشتند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن بصیرت، اخلاص و ولایتمداری را از شاخصه‌های مهم شهدا دانست و خاطرنشان کرد: امروز اگر بخواهیم راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم داشتن بصیرت به عنوان یک نقشه می‌تواند ما را به اهداف شهدا نزدیک کند.

در پایان این مراسم ضمن مرثیه‌سرایی یکی از ذاکران اهل‌بیت، از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار