در بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران آمد؛

«بصیرت» و «دشمن شناسی» پیام مهم حماسه ۹ دی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بیانیه‌ای «بصیرت» و «دشمن شناسی» را پیام مهم حماسه ۹ دی عنوان کرد.
کد خبر: ۶۴۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳ - 30December 2023

«بصیرت» و «دشمن شناسی» پیام مهم حماسه ۹ دی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت گرامیداشت ۹ دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: حضور عاشورایی ملت مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری از افتخارات مردم حماسه ساز به شمار می‌آید.

حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه‌ای جاودان و به یادماندنی در تاریخ این انقلاب رقم زد و برای همیشه ماندگار شد.

در ۹ دی ۱۳۸۸ یوم الله دیگری در تقویم انقلاب اسلامی به ثبت رسید و نور بصیرت الهی بر دل‌های امت درخشیدن گرفت و «بصیرت» و «دشمن شناسی» دو پیام شاخص و ارزشمندی بود که از ملت ایران اسلامی به جهانیان مخابره شد.

این روز باعظمت که با عاشورای حسینی پیوند خورده بود نماد عزت‌خواهی و شکوه و اقتدار ملت غیور و باصلابت ایران اسلامی است که نشان داد برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های امام و شهدا و دستاورد‌های انقلاب اسلامی جان برکف، هرگونه فتنه و دسیسه و توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی خواهد کرد.

مردم بابصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی در ۹ دی ۱۳۸۸ در مقابله با فتنه‌گران حماسه‌ای به بلندای تاریخ خلق کردند و با حضور به موقع در صحنه، طومار فتنه و آشوب دشمنان را درهم پیچیدند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اعلام می‌دارد؛ حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ قدرت نرم انقلاب اسلامی و تجلی‌گاه بصیرت و ولایت‌پذیری ملت قدرشناس و فهیم ایران بوده و به مثابه یک حرکت تاریخی الهام‌بخش و آموزنده همواره در جامعه بالنده و پرشور و شعور ایران، زنده خواهد ماند. دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند امت حزب‌الله، باصلابت و مقتدر ایران اسلامی هرگونه فتنه و تهدید به پیکره این نظام را به اذن‌الله دفع خواهد کرد و اجازه نخواهد داد دشمنان و در رآس آن‌ها استکبار جهانی به اهداف شوم خود که نابودی اصل حکومت اسلامی است، دست یابند و تا پای جان برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی این انقلاب ایستادگی و جانفشانی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها