در مجتمع سرچشمه تهران برگزار شد؛

برگزاری گرامیداشت شهید حسینی با رونمایی از کتاب «راه سفید»

مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم «سید محمدجعفر حسینی» با رونمایی از کتاب زندگینامه‌اش به نام «راه سفید» در مجتمع هفتم تیر سرچشمه تهران برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ - 30December 2023

برگزاری گرامیداشت شهید حسینی با رونمایی از کتاب «راه سفید»به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم و فعال فرهنگی افغانستانی «محمدجعفر حسینی» و تجلیل از خادمین افغانستانی اربعین روز پنجشنبه هفتم دی با سخنرانی «حسن رحیم‌پور ازغدی» در مجتمع شهدای هفتم تیر سرچشمه برگزار شد.

در بخشی از مراسم از کتاب «راه سفید» ـ روایت زندگی شهید از زبان همسرش ـ به قلم «سیده فاطمه سادات کیایی» رونمایی شد. این کتاب دربرگیرنده خاطرات شهید حسینی از حضور در سوریه، جانبازی و در پایان شهادت اوست که توسط انتشارات «روایت فتح» به چاپ رسیده است.

در پایان نیز گروه سرود نوجوانان افغانستانی به اجرای سرودی از شهدای فاطمیون پرداخت و جمعی از خادمین افغانستانی اربعین با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل شدند.

«سید محمدجعفر حسینی» متولد سال ۱۳۶۵ از نیروهای قدیمی فاطمیون بود که اولین‌بار پیش از تشکیل لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) به همراه نیروهای ایرانی به سوریه رفت، بعد از تشکیل لشکر فاطمیون به همت «ابوحامد» عضو این لشکر شد و از همرزمان شهید مصطفی صدرزاده، ابوحامد، حجت و دیگر فرماندهان شهید این لشکر بود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار