یادداشت/ غلامرضا فلاحی

٩ دی نمايش فرياد دين‌خواهی و هوشمندی ملت ايران

روز نهم دی در واقع روز «نه گفتن» ملت ایران به سران فتنه و «آری» گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۴۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ - 30December 2023

٩ دی؛ نمايش فرياد دين‌خواهی و هوشمندی ملت ايرانگروه استان‌های دفاع‌پرس ـ سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی؛ روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرت‌اند و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده‌اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می‌دارند.

روز نهم دی در واقع روز «نه گفتن» ملت ایران به سران فتنه و «آری» گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، نهم دی ١٣٨٨ در واقع جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.

برای تدریس دوباره عشق و شهادت در مدرسه انقلاب به تمامی جوانب، نیاز به حماسه‌ای دیگر بود، حماسه‌ای که در نهم دی ١٣٨٨ و پس از شکستن حرمت عاشورای حسینی و جریحه‌دار کردن قلب عاشقان ولایت رقم خورد. در آن روز تاریخی ملت عاشورایی ایران در حمایت از آرمان‌های نهضت عاشورایی و برای تسکین دل مهدی فاطمه (عج) و نائب برحقش به میدان آمدند تا خون ناقابلشان را به عنوان هدیه‌ای کوچک تقدیم امام زمانشان نمایند.

نهم دی نمایش فریاد دین‌خواهی، عدالت‌خواهی، عزت‌خواهی، بصیرت‌خواهی، هوشمندی ملت ایران و پیروزی عوامان خاص بر خواصان عام در صفحات تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی بود و تفاوت مردم ایران با مردم کوفه در فهم راستین ولایت و امامت و حق و حقیقت را به عرصه نمایش گذاشت.

نهم دی سبب شد فتنه‌گران و فریب‌خوردگان و حامیان باطل آنان در سراسر جهان بدانند که ملت ایران با الگو گرفتن از حماسه جاوید کربلای حسینی و حرکت در مسیر نورانی راه امام خمینی (ره) و در سایه سار بزرگترین هدیه اسلام یعنی ولایت مطلقه فقیه هرگز تسلیم فشار‌ها و توطئه‌ها و فتنه‌ها نخواهند شد و با بصیرت و اراده پولادین متکیبر ایمان، با دل و جان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی صیانت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار