مسئول هیئت جوانان حضرت علی‌اکبر (ع) خبر داد؛

توزیع بیش از ۱۱۰۰ پرس غذای گرم به کرامت‌مندان تربت جامی

جوان از توزیع بیش از هزار و ۱۰۰ پُرس غذا توسط جوانان هیئت حضرت علی اکبر (ع) در مناطق حاشیه شهر تربت جام خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ - 30December 2023

توزیع بیش از ۱۱۰۰ پرس غذای گرم به کرامت‌مندان تربت جامیبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «سجاد جوان» مسئول هیئت جوانان حضرت علی‌اکبر (ع) کانون هنر و اندیشه با اشاره به پخت هزار و ۱۰۰ پُرس غذا توسط این هئیت و قرارگاه جهادی عمار، اظهار داشت: این تعداد غذای طبخ شده به نیابت از مرحوم مقنی باشی در مناطق حاشیه شهر بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع شده، افزود: طبخ و توزیع‌ غذای گرم بین نیازمندان از ۲ سال گذشته آغاز شده و بنا است استمرار داشته باشد که امیدواریم خیرین شهرستان در این زمینه حمایت و پشتیبانی کنند.

مسئول هیئت جوانان حضرت علی‌اکبر (ع) کانون هنر و اندیشه با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف توزیع غذای گرم در دستور کار این هیئت بوده، تصریح کرد: رسالت هیئتی‌ها، خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه‌شهر، روستایی و اجرای پروژه عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و معیشتی است.

جوان در پایان ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و فراهم کردن زمینه شرکت حداکثری مردم در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان و همچنین هدفمند کردن نذورات مردمی را از اهداف این برنامه عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها