استاندار کردستان:

حماسه ۹ دی نماد بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است

«زارعی کوشا» گفت: حماسه ۹ دی نماد بصیرت، موقع شناسی و دشمن شناسی ملت ایران است.
کد خبر: ۶۴۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ - 30December 2023

حماسه ۹ دی نماد بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی که در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: این روز نماد بصیرت، موقع شناسی و دشمن شناسی ملت ایران است.

وی گفت: آنچه در بیان امیرالمونین (ع) پیرامون فتنه آمده، این است که منشا پیدایش فتنه تبعیت از هوای نفس است.

استاندار کردستان از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک حرکت بزرگ و بی نظیر یاد کرد و افزود: در دورانی که انسانیت، اخلاق، دین، گرایش به معنویت و اسلام به سمت ضعف و سستی حرکت می‌کرد به رهبری امام (ره) و حمایت ملت ایران شکل یافت و نت‌ها باعث سرنگونی رژیم طاغوت شد بلکه باعث تحولات بسیاری در جهات شد.

زارعی کوشا گفت: کشورما از سپیده دم انقلاب تا به امروز روزی را بدون پشت سر گذاشتن توطئه دشمنان سپری نکرده که این نشان از حقانیت انقلاب اسلامی ایران است، لذا این حقانیت بار‌ها به منصه ظهور رسیده است.

وی ابراز داشت: امروز خدا را شاکریم برای وجود سراسر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب که با سرانگشت تدبیرشان نظام استکبار را مستصل کرده و بصیرت مثال زدنی و هدایت گونه اش ملت ایران را از فتنه‌ها و طوفان‌ها به سلامت عبور داده است.

مردم ارومیه امروز با حضور باشکوه خود در مصلی امام (ره) ضمن تجدید میثاق با ولایت؛ با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، جنایات استکبار جهانی و به ویژه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار