از فردا به مدت دو روز

نمایشگاه شهدای قرآنی در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود

نمایشگاه آثار تولید شده برای ۲۵۰ شهید قرآنی تهران بزرگ از ساعت ۹ صبح فردا در فرهنگسرای بهمن تهران آغاز و تا پایان سومین یادواره سوره‌های سرخ در روز چهارشنبه ادامه دارد.
کد خبر: ۶۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ - 28December 2015

نمایشگاه شهدای قرآنی در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود


به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سومین یادواره شهدای قرآنی با عنوان «سورههای سرخ» 9 دیماه 1394 از ساعت 14 لغایت 17 و با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرهنگسرای بهمن تهران برگزار میشود.

این برنامه امسال با شعار شهدای قرآنی پرچمداران بصیرت، برگزار و در آن از تعدادی از خانوادههای معظم شهدای قرآن کشور تجلیل به عمل میآید، همچنین قرار است در یادواره امسال از خانواده شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) تجلیل شود. همچنین تلاوت آیاتی از کلامالله مجید توسط محمدرضا پورزرگری قاری بینالمللی قرآن کریم از دیگر برنامههای یادواره است.
تولید بیش از 250 اثر هنری برای 250 شهید یکی از برنامههای یادواره امسال است که این آثار در فرهنگسرای بهمن تهران که محل برگزاری یادواره است به نمایش در میآید. این نمایشگاه از ساعت 9 صبح فردا سهشنبه 8 دیماه آغاز و تا ساعت 17 چهارشنبه 9 دیماه ادامه دارد.

تولید مستند تلویزیونی یکی دیگر از برنامههای یادواره سوم است که طی آن 25 مستند درباره 25 شهید دردست ساخت است و مراحل پایانی تولید را طی میکند و این مستندها در روزهای آینده از شبکههای مختلف سیما پخش خواهد شد.

این یادواره با هدف معرفی و شناسایی شهدای قرآنی تهران بزرگ کار خود را آغاز کرد اما طولی نکشید که یادواره شهدای قرآنی در سراسر کشور گسترده شد و امروز حدود 280 شهید قرآنی تهران و هزار شهید قرآنی دیگر استانها شناسایی شدهاند. همچنین از سال آینده یادواره سورههای سرخ در بسیاری از استانها برگزار میشود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار