فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

دشمن بداند مردم ایران در موقع نیاز پای نظام خود خواهند ایستاد

سرهنگ احمدی گفت: عظمت حماسه نهم دی برای همه جهانیان مشخص شد و در تاریخ انقلاب اسلامی ایران جاودان باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۶۴۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ - 30December 2023

دشمن بداند مردم ایران در موقع نیاز پای نظام خود خواهند ایستادبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، سرهنگ پاسدار «شاپور احمدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان امروز در آیین گرامیداشت حماسه مردمی روز ۹ دی در جمع مردم آبادان اظهار داشت: دشمن برای ایجاد توطئه و فنته در سال ۸۸ بیش از ۱۰ سال برنامه‌ریزی کرده بود و افراد زیادی را در این فتنه آموزش داده بود.

وی با بیان این که مردم ایران با حضور میلیونی خود طومار فتنه‌گران را درهم پیچیدند، افزود: ۹ دی ۸۸ یکی از روزهای بسیار مهم نظام اسلامی است.

سرهنگ احمدی گفت: فتنه ۸۸ همراه با یک طراحی و مدیریت راهبردی دقیق انجام شده بود اما امت اسلامی با بصیرت خود نشان دادند نظام جمهوری اسلامی را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان بیان داشت: عظمت حماسه نهم دی برای همه جهانیان مشخص شد و در تاریخ انقلاب اسلامی ایران جاودان باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به شهادت ۸۶ شهید در حوادث سال ۱۴۰۱ یادآور شد: دشمن باید بداند مردم ایران در موقع نیاز پای نظام خود خواهند ایستاد.

سرهنگ احمدی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شواری نگهبان گفت: آزمون دیگری در اسفندماه سال جاری پیش‌روی ملت ایران وجود دارد، آزمونی سرنوشت‌ساز که از یک طرف دشمن چشم طمع به آن دوخته و از سوی دیگر دوستان ما امیدوارانه به آن نگاه می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان افزود: رهبر معظم انقلاب، تکلیف را بر ما روشن کرد و وظیفه همگان است تا برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار