یادداشت/ بابک روزبه

«۹دی» طلوع فجری دیگر بر پایان فتنه بدخواهان

تاریخ ملت ایران اسلامی، از اعصار گذشته تا امروز متحمل فراز و نشیب‌هایی بوده، همواره این فراز و نشیب‌ها از سوی آنانی بوده که از فرهنگ و تاریخ شکوهمند آن، کینه بر دل داشته و آرزوی این داشتند که نگذارند این ملت و تاریخش در اعصار جاودانه بماند و «۹ دی» ۱۳۸۸ پایانی بر فتنه این بدخواهان شد.
کد خبر: ۶۴۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ - 30December 2023

«۹دی» طلوع فجری دیگر و پایانی بر فتنه‌ بدخواهان

گروه استان‌های دفاع‌پرس - بابک روزبه؛ «۹ دی» ۱۳۸۸ طلوع فجر دیگر ملت ایران و پایان فتنه دژخیمانی بود که با تمام ناکامی‌های اعصار گذشته، بار دیگر بر فتنه‌شان مهر باطل زده شد و حماسه تلخ عاشورا که ایام سوگواری سالار شهیدان کربلا و یاران شهیدش بود با نابخردی‌ها و آتش فتنه‌گران تلخ‌تر شد، تا «۶دی» ۱۳۸۸ که مصادف با عاشورای حسینی آن سال بود تلخیش دو چندان در ذهن این ملت باقی بماند و بر بصیرت آنان بیفزاید آنچنان که بلوغ و جایگاهی خاص پیدا کند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۳۸۸ و به درد آمدن دل بدخواهان از این حضور، با ادعای ننگین برخی کاندید‌ها، موجی از اعتراض در میان برخی ساده اندیشان به راه انداخت. در این راه برخی از مخالفان داخلی و خارجی، چون آب را گل آلود دیدند خود را سوار بر قایقی شناور برای ماهیگیری کردند و کشور را به مدت چند ماه به دریایی پرتلاطم تبدیل کردند. آنان به همه ترفند و حیله‌ها دست یازیدند و با توهین به مقدسات دینی و ایجاد هرج و مرج سیاسی در کشور به قصد اینکه هرآنچه می‌خواهند بر سر این ملت بیاورند و ماهی‌های خود را صید کنند نابخردانه موج سواری کردند.

روز‌ها سپری شد تا در میان این تلاطم‌ها با تبیین و روشنگری و در نهایت قد علم کردن ملت در مقابل توهین به مقدسات، نهم دی ماه روز تجلی بصیرت و روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان باشد.

در روز «۹ دی» مردم ایران نه راه را گم کرده بودند و نه دست از راهبر واقعی خود کشیده بودند بلکه آن روز، روز تجلی و ندای «هَل مِن ناصر یَنصُرُنی» بود که با ندای لبیک یا حسین (ع) صدای خشم ملتی آزاده و ایستاده در پای ولایت فقیه و شریعت آسمانی را به گوش همه جهانیان و بدخواهان برسانند و نشان دهند که ملت ایران، دشمنان خود و انقلاب را خوب می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

فراز و نشیب «۹ دی» ۱۳۸۸، فجر دیگری در تاریخ این کشور شد تا همانند بسیاری از رویداد‌ها و حماسه‌های ماندگار تاریخ این کشور، چون طلوع فجر انقلاب اسلامی، برگ زرینی دیگر از بصیرت و نصرت در مقابل فتنه‌های داخلی و خارجی و تیر غیبی ثبت شده بر دل بدخواهان و مزدوران خود فروخته داخلی و خارجی گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار