شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در گروه ۵۵ ارتش خاکسپاری شد

پیکر مطهر یک شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس امروز در گروه ۵۵ ارتش منطقه اصفهان خاکسپاری شد.
کد خبر: ۶۴۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ - 30December 2023

شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در گروه ۵۵ ارتش خاکسپاری شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس امروز (شنبه) همزمان با نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در گروه ۵۵ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در اصفهان برگزار شد.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولین لشکری و کشوری و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران این استان و در آغوش همرزمانش تشییع و به خاک سپرده شد.

طی مراسمی قبل از تشییع حجت‌الاسلام «احمد سالک» از پیشگامان انقلاب در اصفهان، با اشاره به خاطرات و رشادت‌های شهدا، اظهار داشت: امروز همه مدیون شهدا هستیم.

همچنین «مسلم نبی» راوی دفاع مقدس نیز در این مراسم با اشاره به تشییع ۱۲ شهید گمنام در قالب کاروان «اهالی بهشت» در شهرستان های استان اصفهان، گفت: مردم در اقصی نقاط استان نسبت به مقام شهدا ابراز محبت و احترام داشتند.

وی با اشاره به خاطراتی از مسیر تشییع شهدا، ادامه داد: این حماسه و حضور نشان از این دارد که شهدا قلب‌ها را به خود جذب می‌کنند و راه شهدا ادامه دارد.

مداحی «محمد یزدخواستی» از مداحان اهل بیت (ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در ادامه نماز این شهید توسط حجت‌الاسلام‌ «محمد زارعی» رییس عقیدتی سیاسی گروه ۵۵ توپخانه ارتش اقامه شد و پیکر پاک شهید همراه با تشریفات نظامی تشییع و در محل این یگان خاکسپاری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار