نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

حماسه ۹ دی؛ بنیان‌گذار گفتمان مقاومت/ مردم ایران همواره پای امر ولایت فقیه ایستاده‌اند

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» گفت: مردم ایران در نهم دی ۱۳۸۸ اعلام کردند که جان می‌دهند، اما دین نمی‌دهند؛ از همین جهت خشم ملت در آن روز به خاطر غیرت دینی بود؛ چون دشمن به مقدسات حمله کرد.
کد خبر: ۶۴۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ - 30December 2023

حماسه ۹ دی؛ بنیان‌گذار گفتمان مقاومت/ مردم ایران همواره پای امر ولایت فقیه ایستاده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه (شنبه) در مراسم بزرگداشت نهم دی در مسجد امام حسین(ع) بیرجند، اظهار داشت: امت با بصیرت ایران در ۴۵ سال گذشته مقابل همه توطئه‌های استکبار ایستاد که در طول تاریخ اسلام و تشیع بی‌سابقه است چرا که در گذشته امتی اینچنین پای ولایت ایستادگی نکرد.

وی با بیان اینکه مردم ایران نهم دی اعلام کردند جان می‌دهند اما دین نمی‌دهند از همین جهت خشم ملت در آن روز به خاطر غیرت دینی بود چون دشمن به مقدسات حمله کرد، بیان داشت: نهم دی ۸۸ حادثه‌ای نبود که در آن سال رخ داد و حالا خاطره آن را گرامی بداریم بلکه برخی از روزها محدود به زمان خود نیستند همچون عاشورا طلوعی بی‌غروب و و آغازی بی‌پایان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: در دفاع مقدس گفتمان ایستادگی را مقابل حمله نظامی نشان دادیم اما وقتی دشمن از این جنگ مأیوس شد به فکر فتنه افتاد لذا برای اینکه ارزش نهم دی را بدانیم باید فتنه قبل از آن را بشناسیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه حماسه نهم دی تا نابودی کامل استکبار، کاخ سفید و آزادی قدس تکرار می‌شود، تبیین کرد: نهم دی یک روز همیشه زنده و چراغ راه آینده است و بنیان‌گذار گفتمان مقاومت توسط «حاج قاسم سلیمانی» به بهانه این روز در جهان گسترش یافت.

وی با تأکید بر اینکه امروز مردم ایران به برکت استقامت و ایستادگی، دشمن را آن چنان عقب زده که دیوانه‌وار عمل می‌کند، تصریح کرد: مردم ایران به معنای واقعی ثابت کرده‌اند که نه اهل کوفه هستند و نه همچون جامعه دوران پیامبر(ص)، بلکه چون ایثارگران شب عاشورا همواره پای امر ولایت فقیه ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: در انقلابی‌گری پشیمان نیستیم و به قضاوت روشنفکران غرب‌گرا کاری نداریم و با وجود همه فضاسازی‌ها، ملت ایران استقامت فکری دارد و همواره در میدان مبارزه حاضر است و با مبارزه پیوسته دشمن را عقب زده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی مقاومت و ایستادگی فلسطین و مجاهدان یمن را برگرفته از ایستادگی ملت ایران دانست و گفت: در عملیات «طوفان‌الاقصی» همه اصول اسرائیل را به هم ریخت و نشان داد که قدرتی ندارند و موانع آن‌ها هیچ کاری نمی‌کند.

وی اضافه کرد: اسرائیل چون نتوانست با حماس بجنگد به زنان و کودکان حمله کرد و با این شکستی که خوردند دنیا مقابل آن‌ها ایستاد لذا خون ۲۰ هزار شهید غزه هدر نرفته بلکه جبهه آمریکا، انگلیس ، اسرائیل و فرانسه را در هم شکست و از نظر مردم همه اینها شکست خورده هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخابات آینده را یک جنگ بین جبهه انقلاب و استکبار دانست و خاطرنشان کرد: باید نشان دهیم که علی‌رغم همه مشکلات، در برابر آمریکا مشت محکم و نابود کننده هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار