مشاوره عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حماسه ۹ دی بصیرت ملت ایران را نشان داد

«مقدم‌فر» با بیان اینکه حماسه ۹ دی ماه بصیرت ملت ایران را نشان داد، گفت: اصل فتنه ۸۸ فریب مردم و کشاندن آن‌ها به خیابان‌ها بود که بار دیگر مردم توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.
کد خبر: ۶۴۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ - 30December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «حمیدرضا مقدم‌فر»، مشاوره عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم ویژه حماسه ۹‌دی در جمع مردم زنجان، حماسه ۹ دی را یکی از بزرگترین حماسه‌ها در کشور خواند و اظهار داشت: فتنه ۸۸ هم بزرگترین فتنه بود برای همین ما باید هر ساله چرایی این موضوع را مرور کنیم.

مشاوره عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید پرسید چرا فتنه ۸۸ عظیم‌ترین فتنه تا به امروز بوده است، در حالی که جنگ تحمیلی هم یکی از فتنه‌ها بود که دشمنان یک دیوانه را به جان انقلاب انداختند، عنوان کرد: فتنه ۸۸ سخت‌تر و پیچیده‌تر از فتنه جنگ هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ اگر غفلتی رخ می‌داد انقلاب اسلامی از پا در می‌آمد، افزود:، اما ملت بزرگ ایران به دشمن اجازه این کار را نداد و حماسه خلق کردند.

مقدم‌فر با بیان اینکه مردم در فتنه به سختی می‌توانند حق و باطل را تشخیص بدهند، بیان کرد: بزرگانی در دوران انقلاب کنار امام و پای این انقلاب ایستاده بودند، اما روی برگرداندند و در فتنه ۸۸ حضور یافتند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی دلایلی که موجب موفقیت انقلاب اسلامی و پیروزی شد پیروی از ولایت و مکتب امام خمینی (ره) بود، عنوان کرد: در فتنه ۸۸ مردم هشت ماه با بصیرت دفاع مقدس با توطئه‌ها مقابله کردند تا اینکه این بصیرت با پیروی از رهبری به حماسه ۹ دی ختم شد.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی ماه بصیرت ملت ایران را نشان داد، اضافه کرد: اصل فتنه ۸۸ فریب مردم و کشاندن آن‌ها به خیابان‌ها بود که بار دیگر مردم توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

مقدم فر با بیان اینکه پس از طوفان‌الاقصی موج اسلام خواهی در همه کشور‌ها گسترش یافته است، بیان کرد: این نصرت الهی است که پیروزی و موفقیت نتیجه صبر و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار