مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان با مادر شهید «غلامحسین محبی» دیدار کرد

سرهنگ موسوی با حضور در منزل مادر شهید «غلامحسین محبی» با وی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
کد خبر: ۶۴۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ - 30December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار سید «شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان و جمعی از بانوان شاغل در این اداره کل امروز با حضور در منزل مادر شهید «غلامحسین محبی» با وی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در این دیدار سید شمس الدین موسوی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هرآنچه امروز در کشور داریم مدیون خون شهدا است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه امنیت به عنوان ارزشمندترین چیزی است که شهدا به مردم این سرزمین هدیه دادند، گفت: باید تا زمانی که از این نعمت بهره‌مند هستیم قدردان شهدا باشیم.

گفتنی است شهید غلامحسین محبی ششم اسفند ۱۳۳۹‏، در روستای «کاروانسرا» از توابع شهرستان ماه نشان به دنیا آمد. پدرش محمد و مادرش گوزل نام داشت. خواندن و نوشتن نمی‌دانست. کرکره ساز بود. سال ١٣۵٨ ‏ازدواج کرد وصاحب یک پسر و یک دختر شد. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. سی و یکم اردیبهشت ۱۳۶۲‏، هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. پیکرش را در گلزار شهدای مزار بالای شهرستان زنجان به خاک سپردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار