فرمانده سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز:

حتما روزی خواهد رسید که فتنه گران در پیشگاه ملت پاسخ دهند

فرمانده سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز گفت: 9دی در ایران بود، اما پایه های کاخ سفید در مکان و کاخ معاویه در زمان را لرزاند.
کد خبر: ۶۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ - 28December 2015

حتما روزی خواهد رسید که فتنه گران در پیشگاه ملت پاسخ دهند

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ دوم پاسدار محمدجعفردوستدار در نشست خبری با اصحاب رسانه که  به مناسبت گرامی داشت روز 9 دی ماه برگزار گردید اظهار داشت: افتخار استان فارس و شهر شیراز این بوده که در 8 دیماه 88 یک روز زودتر از کشور قیام کردند  و بساط فتنه و فتنه گری را جمع کردند.

وی افزود: سابقه استان فارس فقط در این ایام خلاصه نمی شود بلکه در حماسه های دیگر نیز پیشرو بوده مانند تقدیم نمودن 15000 شهید ولایت مدار و...و اینجاست که امام خامنه ای می فرمایند:استان فارس قله است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز خاطرنشان کرد: ملت ایران نه 9 دی را فراموش می کند و نه سران فتنه ای که شیرینی یک انتخابات بزرگ با حد نصاب بسیار بالا که می توانست آغاز یک جهش بزرگ و اتفاق مهم مهم باشد را در کام ملت تلخ کردند.حتما انشاءا... روزی خواهد رسید که فتنه گران در پیشگاه ملت پاسخ دهند که چرا چنین کاری را کردند.خسارت زدند به کشور، بحران ایجاد کردند.

سرهنگ دوستدار افزود:ملت ایران به لطف خدا و رهبری امام خامنه ای راه خود را خودش پیدا کرده و درست که فتنه و فتنه گر و دشمن و دشمنی برپاست اما در 9 دی نشان دادند که راه خود را شناخته و اگر کسانی دارند تلاش می کنند جهت انحراف ملت ایران ، فقط آبروی خود را می برند.زمانی که دشمن نتوانست در جنگ 8 ساله نظامی حریف ایران شود با جنگ نرم بر علیه ملت ایران وارد شد که اوج آن در انتخابات سال 88 بود.

وی تصریح کرد:ملت ایران یک جنگ 8 ساله نظامی و یک جنگ 8 ماهه به تمام عیار فرهنگی را اداره نمود. دشمن از 22 خرداد 88 الی 22 بهمن 88 یک جنگ حساب شده فرهنگی بر علیه ما برپا نمود.ما باید این روز را برای همیشه تاریخ زنده نگه داشته و نگذاریم گرد فراموشی بر آن نشیند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز در ادامه به تشریح برنامه های گرامیداشت 9 دی این ناحیه پرداخت وگفت:برنامه اصلی در شیراز که چهارشنبه 9 دی ماه ساعت 15 در مصلای قدیم نماز جمعه برگزار می گردد و سخنران آن حجت الاسلام و المسلمین مصلحی وزیر سابق اطلاعات می باشد.

دوستدار نشست های روشنگری و اردوی جهادی در مناطق محروم  حاشیه شیراز، مسابقات پیامکی و فرهنگی و ورزشی  در 200 نقطه شیرازتوسط پایگاه های ناحیه، غرفه گفتمان رهبری، و برپایی غرفه های نفوذ،کودکان(خواندن قرآن)،نقاشی کودکان و جنگی که نمی بینیم در حاشیه تجمع روز 9 دی را از دیگر برنامه های این ناحیه معرفی کرد.

نظر شما
پربیننده ها