شهید قدس/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: شهادت حاج قاسم خون را در رگ‌های امت آزادی‌خواه به جوش آورد/ پیروان مکتب حاج قاسم در اوج عزت خواهند ماند

سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه شهادت حاج قاسم خون را در رگ‌های امت آزادی‌خواه به جوش آورد، گفت: پیروان مکتب حاج قاسم در اوج عزت خواهند ماند؛ ولی آمریکای جنایتکار، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و پیروان آن‌ها ذلیل و نابودشدنی هستند.
کد خبر: ۶۴۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۱ - 01January 2024

تحولات منطقه از برکت شهادت حاج قاسم است/ پیروان مکتب حاج قاسم در اوج عزت خواهند ماندسردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره مکتب شهید سلیمانی و تأثیر شهادت حاج قاسم اظهار داشت: برگزاری مراسم‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی قدم‌های اولیه است و این یعنی تا ابد خون شهید سلیمانی جوشان و خروشان و روح وی در جامعه حاکم خواهد بود؛ بر این اساس، باید گفت که مکتب این شهید عزیز پیشرو، فرهنگ‌ساز و قدرت‌ساز است.

سردار فلاح‌زاده افزود: آمریکای قداره‌بند و قلدر نشان داده است که همواره ظالم، زورگو و جنایتکار بوده و خواهد بود؛ لذا خطاب به شیطان بزرگ اعلام می‌کنیم که ما وارثان تمامی مظلومان تاریخ هستیم و پیروان اهل بیت در طول تاریخ هرچند مظلوم بودند، اما سرافراز و سروقامت ماندند؛ در حالی که شما نابودشدنی هستید.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تأکید کرد: قطعاً حاکمان ظالم آمریکا در نهایت ذلت، نابود می‌شوند و ایران اسلامی در اوج عزت باقی می‌ماند؛ پیروان مکتب حاج قاسم در اوج عزت خواهند ماند؛ ولی آمریکای جنایتکار، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و پیروان آن‌ها ذلیل و نابودشدنی هستند.

وی ادامه داد: شهادت حاج قاسم مانند شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) است؛ به عبارت دیگر شهادت حاج قاسم مانند شهادت امام حسین (ع)، خون را در رگ‌های امت آزادی‌خواه به جوش آورد، همه چشم‌های خفته را بیدار کرد و تمامی دل‌های آرام را به تلاطم درآورد.

سردار فلاح‌زاده با اشاره به اینکه خون شهیدان حیات‌آفرین است و باعث تقویت روحیه ایثار و فداکاری می‌شود، خاطرنشان کرد: تقویت و انسجام جبهه مقاومت به برکت شهادت حاج قاسم است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار