تظاهرات تونسی‌ها در حمایت از مردم غزه/ اخراج سفیر آمریکا خواست تظاهرکنندگان

مردم تونس با برگزاری تظاهرات گسترده‌ای در پایتخت این کشور، با اعلام حمایت از مردم و مقاومت غزه، تجاوز اشغالگران صهیونیست به این بخش از خاک فلسطین را محکوم کرده و خواستار اخراج سفیر آمریکا از کشورشان شدند.
کد خبر: ۶۴۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ - 31December 2023

تونسی‌ها در حمایت از مردم غزه تظاهرات کردند؛ اخراج سفیر آمریکا خواست تظاهرکنندگانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در هشتادوششمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شمار زیادی از مردم تونس با برگزاری تظاهرات گسترده‌ای در حمایت از مردم و مقاومت غزه، با برافراشتن پرچم فلسطین، خواستار توقف تجاوز اشغالگران به غزه شدند.

تظاهرکنندگان تونسی، ضمن محکوم کردن حمایت سیاسی و نظامی آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنایاتش علیه مردم غزه، خواستار اخراج سفیر آمریکا از کشورشان شدند.

یک تظاهرکننده تونسی در گفت‌وگو با شبکه المیادین، با محکوم کردن «بی‌طرفی» درباره قضیه فلسطین، خواستار پایان تجاوز به غزه براساس شروط تعیین شده از سوی مقاومت فلسطین شد.

این تظاهرکننده تونسی از موضع یمن در حمایت از مردم غزه و عملیات نیرو‌های مسلح این کشور در دریای سرخ علیه کشتی‌هایی متعلق به رژیم صهیونیستی یا با مقصد بنادر سرزمین‌های اشغالی تقدیر کرد.

ماه گذشته نیز شمار زیادی از مردم تونس در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و محاصره این منطقه از خاک فلسطین توسط این رژیم، تظاهرات گسترده‌ای در مقابل سفارت آمریکا در تونس برگزار کردند.

تظاهرکنندگان شعار‌هایی در حمایت از گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس و سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین سردادند.

تظاهرکنندکان تونسی، واشنگتن را در جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه شریک دانستند و خواستار اخراج سفیر آمریکا و بسته شدن سفارت این کشور در تونس شدند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار