یادمان دو شهید گمنام سلفچگان قم بزودی تکمیل می‌شود

عملیات احداث یادمان دو شهید گمنام مدفون در بوستان شهدای گمنام سلفچگان قم بزودی به پایان رسیده و این یادمان تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۶۴۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ - 31December 2023

یادمان دو شهید گمنام سلفچگان قم بزودی تکمیل می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، بخش قابل توجهی از عملیات احداث یادمان دو شهید گمنام مدفون در شهر سلفچگان قم اجرا شده و این یادمان بزودی تکمیل می‌شود.

به دنبال خاکسپاری دو شهید گمنام در شهر سلفچگان، احداث یادمان و ساماندهی فضای اطراف مزار این شهدای والا مقام در اولویت مطالبات اهالی این شهر قرار گرفت.

از سال ۱۴۰۱ با تغییر مدیریت در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و پیگیری‌های محمود داودآبادی مدیر عامل جدید این منطقه و نیز همکاری و هم افزایی امام جمعه، شهردار و بخشدار سلفچگان احداث یادمان با برآورد ۱۰ میلیارد ریالی آغاز شد.

بخش قابل توجهی از عملیات عمرانی احداث یادمان با مشارکت مدیرعامل و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و پیگیری خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان مردم انقلابی شهر، به پایان رسیده است و بنای مذکور بزودی تکمیل خواهد شد.

لازم به ذکر است: مهرماه سال ۱۳۹۶ پیکر‌های مطهر دو شهید گمنام ۱۶ و ۱۷ ساله مربوط به سال ۱۳۶۴ عملیات ایذایی والفجر ۸ در منطقه ام الرصاص در شهر سلفچگان تشییع و در بوستان فرهنگی شهدای گمنام به خاک سپرده شد.

مزار این شهدای گمنام قطب فرهنگی و معنوی شهر سلفچگان است که تکمیل احداث یادمان و بهسازی محوطه اطراف آن می‌تواند بستری مناسب برای ارتباط مردم به ویژه نسل جوان با این شهدای گرانقدر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها