معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌‌الانبیاء (ص):

هشت سال دفاع مقدس زمینه صادر شدن انقلاب اسلامی را فراهم کرد

سردار «اسدی» با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کردیم، گفت: نتیجه این صادر کردن ایجاد جبهه مقامت در منطقه از جمله فلسطین است.
کد خبر: ۶۴۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ - 31December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «محمد جعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سید «سید رضی موسوی» با اشاره به زندگی پر فراز و نشیب شهید سید رضی اظهار داشت:  وی در سال‌های هشت سال دفاع مقدس با سختی فراوان برای حفظ مرزهای ایران اسلامی تلاش کرده و با تخصص خود به کشور خدمت کرد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با بیان اینکه پس از هشت سال دفاع مقدس وی در جبهه مقاومت حضور یافته و برای دفاع از ارزش‌های اسلام در این جبهه رشادت‌های فراوانی داشته است، عنوان کرد: پس از آغاز جنگ در سوریه و تلاش دشمن برای سرگونی دولت این کشور وی همراه با سرداران رشیدی چون سردار سلیمانی برای حفظ مرزهای جبهه مقاومت در منطقه حضور یافت.

وی با بیان اینکه همه ما به زودی مرگ را تجربه خواهیم کرد، بیان کرد: اینکه چگونه بمیریم بسیار مهم است.

سردار اسدی با اشاره به اینکه در سال‌های دور خانواده‌ای در زنجان فرزند خود را نان حلال و عشق به اهل بیت تربیت می‌کرد، اضافه کرد: همین فرزند در آینده با تخصص خود در جبهه حضور یافت و با عشق فراوان خادم افتخاری حسینیه شد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء ادامه داد: شجاعت، نظم و علاقه به اهل بیت مهم‌ترین ویژگی شهید سید رضی بزرگوار بود.

وی با بیان اینکه هر کس برای خدا کار کند خدا او را عزیز خواهد کرد، عنوان کرد: خیلی از مردم زنجان این شهید بزرگوار را نمی‌شناسند چون وی همواره در جبهه جنگ برای دفاع از کشور بود اما شهادت وی موجب شد مراسم گرامیداشت وی در حسینیه اعظم برگزار شود.

سردار اسدی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) جنگ را یک نعمت برای کشور می‌دانست، گفت: در جنگ ما به قدرت رسیدیم، دوست را از دشمن شناخته و به باور رسیدیم.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه با هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کردیم، گفت: نتیجه این صادر کردن ایجاد جبهه مقامت در منطقه از جمله فلسطین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار