عضویت ۹۲ خانواده شهید به خادمی حرم حضرت معصومه (س)

تعداد ۹۲ نفر از پدران، مادران و همسران شهدا در آیینی با حضور معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) به افتخار خادم تشرفی حرم نائل شدند.
کد خبر: ۶۴۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ - 31December 2023

۹۲ عضو خانواده شهدا خادم حرم حضرت معصومه (س) شدندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، همایش تکریم خانواده‌های معظم شهیدان به همراه ابلاغ حکم خادمی تشرفی به ۹۲ نفر از پدران، مادران و همسران شهدا به همت اداره آموزش حرم مطهر بانوی کرامت و با حضور معاون فرهنگی حرم مطهر برگزار شد.

همایش تکریم از ۹۲ تن از خانواده‌های شهدایی که درخواست خادمی تشرفی حرم مطهر حضرت معصومه (س) را داشتند، به همت اداره آموزش حرم مطهر بانوی کرامت در سالن امام خامنه‌ای حرم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد مشرف» معاون فرهنگی حرم مطهر در این همایش طی سخنانی با بیان خانواده شهدا این افتخار را دارند که فرزندی را تربیت کردند که به بالاترین مقام رسیده است، گفت: شما امروز افتخار دیگری را نیز کسب می‌کنید و آن افتخار تشرف به خادمی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) است که در روایات از آن به حرم اهل‌بیت تعبیر شده است.

وی با بیان اینکه امام صادق(ع) فرمودند اگر من دوران امامت حضرت مهدی (عج) را درک کنم یقیناً خادمی ایشان را خواهم کرد، افزود: حرمی که شما افتخار خادمی آن را پیدا کرده‌اید در واقع حرم امام‌زمان (عج) است و هر کس به هر نحوی که می‌تواند باید خدمت شایسته‌ای به این بارگاه نورانی داشته باشد.

گفتنی است اعضای خانواده‌های شهدا دوره‌های بدو ورود خادمی را به‌صورت آفلاین گذراندند و در ایام وفات حضرت ام‌البنین (س) حکم خادمی خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها