مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

اعزام ۷ هزار فرهنگی خوزستانی به اردوهای راهیان‌نور و راهیان پیشرفت

حمیدی‌نژاد با عنوان اینکه بیش از هفت هزار فرهنگی خوزستانی به اردوهای راهیان‌نور و راهیان پیشرفت اعزام خواهند شد، گفت: اردوهای راهیان‌نور با هدف حضور فرهنگیان در مناطق عملیاتی و مشاهده آثار یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ - 01January 2024

اعزام ۷ هزار فرهنگی خوزستانی به اردوهای راهیان‌نور و راهیان پیشرفتبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، «مسعود حمیدی‌نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان امروز در حاشیه برگزاری اردوی راهیان‌نور و راهیان پیشرفت بسیج فرهنگیان خوزستان در گلزار شهدای هویزه از اعزام هفت هزار فرهنگی این استان به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان‌نور موجب آشنایی بیش از پیش فرهنگیان به عنوان سرداران سپاه پیشرفت کشور با شهدا به عنوان الگوهای برجسته کشور خواهد شد.

حمیدی‌نژاد با عنوان اینکه بیش از هفت هزار فرهنگی خوزستانی به اردوهای راهیان‌نور و راهیان پیشرفت اعزام خواهند شد، افزود: اردوهای راهیان‌نور با هدف حضور فرهنگیان در مناطق عملیاتی و مشاهده آثار یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان به اردوهای راهیان پیشرفت نیز اشاره کرد و توضیح داد: بنابر تاکید رئیس جمهوری بر ضرورت اجرای اردوهایی با هدف آشنایی آحاد جامعه با هدف شناخت از پیشرفت‌های فناورانه اقتصادی، صنعتی و نظامی این اردوها در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار