در چهارمین جشنواره تمرکزی طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای نزاجا؛

جانشین فرمانده نزاجا: آمادگی نیروی زمینی ارتش برای صادرات محصولات دفاعی/ «نزاجا» تجهیزات مورد نیاز جهت جنگ‌های نوین آینده را تولید می‌کند

امیر سرتیپ نعمتی گفت: تجهیزات تولید شده در نیروی زمینی ارتش کاملاً بومی و با صرفه اقتصادی است و امکان صادرات آن به کشور‌های دوست نیز وجود دارد.
کد خبر: ۶۴۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ - 01January 2024

جانشین فرمانده نزاجابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در چهارمین جشنواره تمرکزی طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) که در جمع فرماندهان در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا و به صورت وبیناری در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: امروز تحرک یکی از مؤلفه‌های مهم نیروی زمینی ارتش است؛ چرا که اگر بنا باشد در نیروی زمینی ارتش از یک نقطه به یک نقطه دیگر حرکت کنیم و ضمن انجام عملیات در آنجا مستقر شویم، نیاز به تحرک داریم.

امیر سرتیپ نعمتی  با اشاره به وجود تجهیزات مناسب برای حمل خودرو‌های سنگین و فوق سنگین عنوان کرد: امروز با دستان توانمند متخصصان تولید و بهینه‌سازی ارتش، ۱۰۰ دستگاه تریلر فوق سنگین طراحی، تولید و ساخته شده است که با حضور مسئولان به یگان‌های نیازمند نیروی زمینی ارتش ملحق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش ولایت‌محوری عملی را به منصه ظهور رسانده است، تأکید کرد: نیروی زمینی ارتش امروز به قدرتی رسیده است که تجهیزاتی را جهت مقابله با آنچه که تهدید منطقه‌ای محسوب می‌شود و یا در جنگ‌های نوین آینده لحاظ شده است در مراکز جهاد خودکفایی و بهینه‌سازی شهید زرهرن تولید و نیازمندی‌های خود را برطرف می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: تجهیزات تولید شده در نیروی زمینی ارتش کاملاً بومی و با صرفه اقتصادی است و امکان صادرات آن به کشور‌های دوست نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار