رئیس جدید اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام «محمد بهمن» به سمت «رئیس جدید اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش» منصوب شد.
کد خبر: ۶۴۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ - 01January 2024

رئیس جدید اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش منصوب شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین تکریم و معارفه رؤسای اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش که با حضور امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ خلبان واحدی فرمانده نهاجا و رؤسای ادارات عقیدتی سیاسی چهارگانه ارتش در سالن همایش‌های شهید مطهری این ستاد نیرو برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغ دین مبین اسلام و افزایش آگاهی سیاسی در بین کارکنان و خانواده‌های آنان با هدف مصون سازی آ در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم که از آن به‌عنوان جنگ شناختی و ترکیبی یاد می‌شود، مهمترین مأموریت و وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

وی با بیان اینکه برای اجرایی کردن و به سر منزل رساندن اهداف و ماموریت‌های سازمان الزاماتی وجود دارد، افزود: برخورداری از نگاه تعاملی، نگاه برنامه‌ای، اهتمام به اجرایی کردن کامل سیاست‌های اعلامی از سوی مراجع بالادستی، پیگیری جهادی با هدف حصول اطمینان از حسن اجرای تدابیر اعلامی تا سرپنجه‌ها و اهتمام صددرصدی به تدابیر ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) از مهمترینِ این الزامات است.

حجت الاسلام محمدحسنی تصریح کرد: برای پیشبرد کار‌ها و اهداف سازمانی باید با سامانه فرماندهی، حفاظت اطلاعات و همکاران درون ساختاری تعامل و هم‌افزایی ویژه‌ای داشته باشیم. مدیری کارآمد و هوشمند است که برای کارهایش برنامه و هدف داشته باشد و بتواند با راهکار مناسب به هدفش برسد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان با اشاره به ویژگی‌های نیروی پدافند هوایی بیان داشت: امروز پدافند هوایی یک نیروی قدرتمند، با اراده و هوشمند است که در دفاع از حریم آسمان کشور و حیثیت ملت ایران در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارد و این اقتدار به خاطر اجرایی کردن فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری است. نیرو‌های مسلح بخاطر اینکه مجریان درستی در انجام تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) هستند، سازمان‌هایی موفق به شمار می‌روند.

حجت الاسلام محمدحسنی غنی‌سازی شغل و جابجایی مشاغل را دو عامل ایجاد انگیزش در سازمان‌ها خواند و متذکر شد: این دو عامل موجب پویایی نیروی انسانی می‌شود و نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران بخاطر گردش مستمر مشاغل و گذراندن دوره‌های طولی و عرضی کارکنان سازمان‌هایی پویا هستند.

در پایان این آیین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر روشن‌دل»، طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین «محمد بهمن» به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی و منصوب شد.

حجت الاسلام بهمن، سوابقی همچون ریاست عقیدتی سیاسی پشتیبانی مرکز نهاجا، معاونت بازرسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، رییس دفتر امور روحانیون این سازمان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار