شهید قدس/

فرمانده بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا (ع): حضور در مراسم سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت تعالی معنوی را به همراه دارد

سرهنگ بهرامی گفت: این سفر‌ها از جنبه‌های مختلفی برای جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان برکاتی را به همراه خواهد داشت که رشد و تعالی معنوی و پیشرفت در حوزه‌های آموزشی از جمله این برکات است.
کد خبر: ۶۴۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ - 02January 2024

فرمانده بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا (ع): حضور در مراسم سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت تعالی معنوی را به همراه داردبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «مهدی بهرامی» فرمانده بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا علیه‌السلام اظهار داشت: خلا‌هایی در جامعه آموزشی دیده می‌شود که می‌توان با دنبال کردن نگرش سردار سلیمانی و بهره‌گیری از مکتب این شهید والامقام، آن‌ها را برطرف کرد.

وی در ادامه به حضور جمعی از فرهنگیان مشهدالرضا در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: این سفر‌ها از جنبه‌های مختلفی برای جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان برکاتی را به همراه خواهد داشت که رشد و تعالی معنوی و پیشرفت در حوزه‌های آموزشی از جمله این برکات است.

بهرامی ادامه داد: در این سفر ویژه‌برنامه‌های مختلفی برای فرهنگیان از جمله کرسی‌های آزاد اندیشی، نشست‌های مباحثه و سخنرانی‌هایی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تدارک دیده شده که می‌تواند بار علمی و فرهنگی این سفر را ارتقا دهد.

فرمانده بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا علیه‌السلام در پایان گفت: در این کاروان ۱۸۰ نفر از فرهنگیان شهر مشهد برای تجدید میثاق با سیدالشهدای مقاومت به مدت دو روز به شهر کرمان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها