به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) انجام شد؛

تولید نماهنگ «فاطمه قهرمانمه»

مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با مشارکت مرکز رسانه بسیج دانشجویی خراسان رضوی، نماهنگ «فاطمه قهرمانمه» را در آستانه ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) منتشر کرد.
کد خبر: ۶۴۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ - 02January 2024

تولید نماهنگ «فاطمه قهرمانمه»به گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، با توجه به اهمیت تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری در حوزه آموزه‌های دینی و معرفتی، مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تولید آثار رسانه‌ای فاخر و مخاطب پسند را به‌عنوان یکی از برنامه‌های خود تعیین کرده و در این بین توجه به نسل امروز و متولدین دهه هشتادی و دهه نودی را نیز به طور خاص مد نظر داشته است.

تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای متنوع همچون نماهنگ، همزمان با ایام مناسبتی سال، از جمله اقدامات مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برای تحقق اهداف این حوزه است و در این زمینه در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) نماهنگ جدید تولید شده با مشارکت این مرکز منتشر شد.

این نماهنگ به خوانندگی «محمدرضا راجی» و کارگردانی «سعید انصاریان‌پور» تولید شده و آهنگ و شعر آن توسط «محمدصادق آتشی» تنظیم شده است.

نماهنگ «فاطمه قهرمانمه» در دبستان دخترانه امام رضا (ع) واحد ۵ مشهد و با حضور گروه سرود ریحانة الحسین و دختران یاس تولید شده و «جواد زارع» فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها