در چهارمین جلسه بررسی اتهامات منافقین مطرح شد؛

قاضی دادگاه: پایبندی به عدالت مهم‌ترین و برترین روشنی چشم حکمرانان است

دهقانی‌نیا در دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین گفت: مهم‌ترین و برترین روشنی چشم حکمرانان پایبندی به عدالت است.
کد خبر: ۶۴۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ - 02January 2024

قاضی دهقانی نیا:به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «امیررضا دهقانی‌نیا» قاضی دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین امروز در ابتدای چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات این اشخاص، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند اگر داوری کردید بین مردم به عدالت و قسط قضاوت کنید که خداوند عادلین را دوست دارد، همچنین پیامبر اکرم می‌فرمایند اگر به غیر عدل و داد قضاوت و داوری شود، برکات از بین می‌رود، همچنین امیرالمومنین می‌فرمایند مهم‌ترین و برترین روشنی چشم حکمرانان پایبندی به عدالت است.

قاضی دهقانی نیا گفت: امروز با عرض سلام خدمت پیشگاه حضرت ولیعصر (ع) و درود بی پایان به روح بلند امام راحل و شهدای راه حق و درود بی پایان به رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضار گرامی حاضر ادامه جلسه اول دادرسی برای رسیدگی به کیفرخواست واصله از دادسرای عمومی تهران در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک تهران به ریاست اینجانب به همراه مستشاران اعلام می‌کنم.

وی افزود: با توجه به حضور شکات، نماینده دادستان و وکلای متهمین و شکات علنی بودن و رسمی بودن جلسه رسیدگی را اعلام می‌کنم و از نماینده دادستان درخواست می‌کنم که ادامه کیفر خواست را بیان کنند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها