شهید قدس/ در همایش بین‌المللی «شهیدالقدس و اقتدار جریان مقاومت»؛

سفیر سابق افغانستان در سوریه: دشمن‌شناسی لازمه درک مجاهدت‌های سیدالشهدای مقاومت است

حیدری گفت: زمانی می‌توانیم ارزش مجاهدت‌های شهید سلیمانی را درک کنیم که دشمن خطرناک را بشناسیم.
کد خبر: ۶۴۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ - 02January 2024

سفیر سابق افغانستان در سوریه: دشمن‌شناسی لازمه درک مجاهدت‌های سیدالشهدای مقاومت استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمدالله حیدری» سفیر سابق افغانستان در لیبی و سوریه شب گذشته در همایش بین‌المللی «شهیدالقدس و اقتدار جریان مقاومت» که با همکاری بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌ها در مجتمع آفتاب ولایت مشهد برگزار شد، به ویژگی‌های شخصیتی و رشادت‌های سردار سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز ما از شخصیتی یاد می‌کنیم که در مقابل سهمگین‌ترین جنایات دنیا ایستاد.

وی افزود: کابل در گذشته عروس خاورمیانه بود. یکی از جامعه‌شناسان بلخ می‌گوید در خاورمیانه سفرهای بسیاری داشتم اما زیباترین شهری که یافتم کابل بود، اما امروز دامنش آتش گرفته و سر به زانوی مصیبت دارد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی جزو کسانی بود که در سخت‌ترین شرایط افغانستان که گرفتار امواج تروریسم شده بود گفت اگر تمام دنیا شما را فراموش کند، من در کنار شما هستم و افغانستان را تنها نخواهم گذاشت.

سفیر سابق افغانستان در لیبی و سوریه گفت: این قهرمان بین‌المللی در سوریه در مقابل خطرناک‌ترین دشمن بشریت ایستاد و اگر او نبود، شاهد فجایع عظیمی در سوریه و عراق بودیم و به شیعه و سنی رحم نمی‌شد.

حیدری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی جبهه‌های مقاومت را متحد کرد، بیان داشت: زمانی می‌توانیم ارزش مجاهدت‌های شهید سلیمانی را درک کنیم که دشمن خطرناک را بشناسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار