مدیر عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر خبر داد؛

اجرای طرح جامع «نعم» در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر

حجت الاسلام «چاه وری» اجرای طرح جامع فرهنگی «نعم» در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ - 02January 2024

اجرای طرح جامع فرهنگی «نعم» در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهربه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین «نورالله چاه‌ وری» مدیر عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید انشایی که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در دانشگاه‌ها اظهار داشت: در این راستا طرح جامع فرهنگی با عنوان نعم در دانشگاه طراحی شده است.

وی با بیان اینکه طرح جامع دارای پنج کانون از جمله قرآن، عترت و نماز، تربیت و آموزش است، افزود: هر کانون دارای ۳۰ واحد است تا دانشجویان با هر استعداد و سلایق پای کار بیایند و استعدادهایشان را شکوفا کنند.

 مدیر عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر ادامه داد: در جشنواره ۱۰ محور حفظ قرآن، حدیث، حکمت‌های نهج البلاغه، کتابخوانی، تئاتر، سرود و اطلاعات نظامی طراحی شد.

وی شمار شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی را ۲۰۰ نفر ذکر کرد و گفت: در بخش تئاتر و سرود نیز گروه‌های خوبی شرکت کردند و ۴۰ مقاله نیز در حوزه مقاله نویسی ارسال شده است.

حجت الاسلام چاه وری بیان کرد: در رشته حدیث ۶۰۰ نفر از دانشجویان شرکت کردند و این مسابقه به صورت کتبی و شفاهی برگزار شد و استقبال خوبی از محور‌های جشنواره شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها