شهید قدس/ در راستای اجرای پویش نهضت خدمت مؤمنانه؛

۶۳ زندانی جرائم غیر عمد در خراسان جنوبی آزاد شدند

حجت‌الاسلام «موحدی‌راد» از توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی بین خانواده‌های زندانیان استان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت «قاسم سلیمانی» خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۵۴۰ بسته حمایتی تحویل خانواده زندانیان به ارزش ۴ میلیارد تومان شده است.
کد خبر: ۶۴۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ - 02January 2024

۶۳ زندانی جرائم غیر عمد در خراسان جنوبی آزاد شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، مراسم آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد همراه با توزیع سبد معیشتی و جهیزیه، افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی امروز سه‌شنبه با حضور سردار «علیرضا یوسفی» جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «موحدی‌راد» رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در سالن همایش‌های امام علی (ع) مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد.

علاوه بر آزادسازی ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد، افتتاح ۳۵ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی، اهدای هفت هزار و ۸۱۵ سبد معیشتی و ۱۵۳ سری جهیزیه از دیگر اقدامات نهضت خدمت مؤمنانه است که امروز همزمان با سراسر کشور انجام شد.

حجت‌الاسلام «علی موحدی‌راد» رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در این مراسم، اظهار داشت: ضمن آزادسازی ۶۳ زندانی جرائم غیر عمد به مناسبت سالگرد شهادت سردار «سلیمانی» به همین تعداد زندانی از طریق نهادهای ارفاقی آزادی مشروط داده شده‌اند.

وی گفت: فراهم کردن انتقال ۶۳ زندانی غیر بومی به شهر و محل سکونتشان و ملاقات همین تعداد خانواده زندانی از طریق ارتباط برخط از دیگر برنامه‌هایی است که در سالگرد شهادت سردار «سلیمانی» از سوی دادگستری استان خراسان جنوبی دنبال می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی بین خانواده‌های زندانیان استان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت «قاسم سلیمانی» خبر داد و افزود: این بسته‌های حمایتی به همت انجمن حمایت از زندانیان، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی، بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی برای خانواده زندانیان تهیه شده است.

حجت‌الاسلام موحدی‌راد ارزش این بسته‌ها را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۵۴۰ بسته حمایتی تحویل خانواده زندانیان به ارزش ۴ میلیارد تومان شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح «طلیعه امید» به یاد سردار «سلیمانی»، خاطرنشان کرد: برای این منظور ۶۳ طرح جهادی در مناطق محروم برای ارائه خدمات قضایی اجرا شده و اهدای همین تعداد بسته فرهنگی در راستای اعتلای فرهنگ مقاومت و ایثار نیز در برنامه قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار