شهید قدس/ در یادواره ۵۰۰ شهید فراجا استان لرستان؛

فرمانده فراجا: شهید سلیمانی یار امام، خانواده شهدا و سردار جبهه‌های جنگ بود/ شهدا جان خود را فدا کردند تا امنیت برقرار شود

سردار رادان با بیان اینکه در استانه شهادت شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی یار امام، یار خانواده شهدا، سردار جبهه‌های جنگ، شجاع و قهرمان اما رئوف و مهربان بود.
کد خبر: ۶۴۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ - 02January 2024

فرمانده فراجا: شهید سلیمانی یار امام، خانواده شهدا و سردار جبهه‌های جنگ بود/ شهدا جان خود را فدا کردند تا امنیت برقرار شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور عصر امروز (سه‌شنبه)  در یادواره ۵۰۰ شهید فراجا استان لرستان با بیان اینکه لرستان دیدار شهیدانی همچون کاظمی و نورخدا موسوی‌هاست، اظهار داشت: شهدا جان خود را فدا کردند تا امنیت برقرار شود.

سردار رادان گفت: حقیقت یادواره نه برای شهدا بلکه برای ما جهت پی نمودن راه شهدا است؛ شهدا روزگاری با نبرد و شهادتشان خاطره ساز شدند و امروز نیز با برگزاری یادواره شهدا خاطره می‌سازند و این اثر وجودی شهدا است.

فرمانده فراجا با طرح این سوال که چرا شهیدان بروجردی، نورخدا موسوی، حاج قاسم سلمیانی از یاد مردم پاک نمی شوند و اگر بخواهیم به این توجه کنیم خود کتاب ها است، افزود: این اثر وجودی شهید این است که امروز اجازه دادند تا ما بتوانیم یادوراه شهید بگریم.

وی با بیان اینکه در استانه شهادت شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی یار امام، یار خانواده شهدا سردار جبهه‌های جنگ، شجاع و قهرمان اما رئوف و مهربان بود.

سردار رادان با اشاره به حماسه ۹ گفت: شهدا حفظ انقلاب را واجب دانستند و مردم در ۹ دی پیام استکبار را به دنیا مخابره کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار