شهیدقدس/ فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه:

راه شهید سلیمانی با شهادت این شخصیت بزرگ به انتها نرسیده است

«امجدیان» گفت: راه شهید سلیمانی با شهادت این شخصیت بزرگ به انتها نرسیده بلکه امروز می‌توانیم رویش‌های جهاد شهید سلیمانی را در کشورهای حامی مقاومت مشاهده کنیم.
کد خبر: ۶۴۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ - 02January 2024

مسیر و راه شهید سلیمانی با شهادت این شخصیت بزرگ به انتها نرسیده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «قاسم امجدیان» فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امروز در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به سخن شهید سلیمانی برای شهید شدن ابتدا باید شهید بود و شهدا همیشه زنده زنده هستند و این بالاترین مقام برای هر انسانی است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های شاخصی که شهید حاج قاسم سلیمانی در کار خود همواره به آن توجه می‌کردند موضوع کار تشکیلاتی است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهید سلیمانی کار تشکیلاتی و جبهه سازی را در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و… به خوبی در دستور کار قرار دادند و توانستند موفقیت‌های بزرگی را به دست آورند.

امجدیان بیان کرد: موضوع کار تشکیلاتی و جبهه سازی کار آسانی نیست و ارتباط گیری فوق العاده ای لازم دارد تا بتوانید افراد را با سلایق مختلف دور هم جمع کنید.

وی ادامه داد: مسیر و راه شهید سلیمانی با شهادت این شخصیت بزرگ به انتها نرسیده بلکه امروز می‌توانیم رویش‌های جهاد شهید سلیمانی را در کشورهای حامی مقاومت مشاهده کنیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: دشمن از در زمان حیات حاج قاسم از نام وی وحشت داشت اما این ترس و واهمه با شهادت شهید سلیمانی ادامه دارد و چند برابر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار