شهید قدس/ در همایش یاران سلیمانی؛

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های شهرداری تهران/ هویت و میراث معنوی اصلی شهر تهران ۲۴ هزار شهید آن است

توکلی‌زاده گفت: امیدواریم بتوانیم هویت برجسته جبهه مقاومت و شهدای آن را به جامعه نشان دهیم تا نسل‌های آتی بتوانند از برکات آن‌ها استفاده کنند.
کد خبر: ۶۴۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ - 02January 2024

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های شهرداری تهران/ هویت و میراث معنوی اصلی شهر تهران ۲۴ شهید آن استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدامین توکلی زاده» معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران امشب (سه‌شنبه) در سومین همایش بزرگداشت شهدای مدافع حرم تهران (یاران سلیمانی) با بیان اینکه سرمایه هر شهر مردم آن است، اظهار داشت: بزرگترین میراث معنوی تهران و هویت اصلی آن ۲۴ هزار شهیدی هستند که در تهران زندگی کردند.

توکلی‌زاده گفت: رخداد‌های خوبی در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در تهران با کمک‌های دیگر دستگاه‌ها از جمله نیروی قدس سپاه در حال رخ دادن است.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران افزود: امیدواریم بتوانیم هویت برجسته جبهه مقاومت و شهدای آن را به جامعه نشان دهیم تا نسل‌های آتی بتوانند از برکات آن‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار