فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی مطرح کرد؛

ایجاد ۵۲ کارگاه مهارتی در مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی

امیر سرتیپ دوم ترکاشوند از ایجاد ۵۲ کارگاه مهارتی در مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی نیروی هوایی ارتش خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ - 03January 2024

امیر سرتیپ دوم ترکاشوندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «نادر ترکاشوند» فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی نهاجا صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه آزمون مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح که به میزبانی این مرکز برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس منویات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و بیانیه گام انقلاب اسلامی، اقدامات زیادی در جهت مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه انجام شده است.

امیر سرتیپ دوم ترکاشوند ادامه داد: در مرکز آموزشی تخصصی شهید خضرایی ۵۲ کارگاه مهارتی و ۱۸ کارگاه فعال را راه‌اندازی کردیم.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی با بیان اینکه مسابقات مهارتی نیرو‌های مسلح به میزبانی این مرکز در دو مرحله در حال برگزاری است، افزود: در این دوره از مسابقات، میزبان دوره‌های تخصصی پایتون، تعمیرات موبایل و پکیج به صورت عملی هستیم.

وی اضافه کرد: با حمایت‌های بی‌دریغ فرمانده نیروی هوایی ارتش،  مسابقات مهارتی به نحو مطلوبی در این مرکز برگزار شده و حمایت لازم در جهت تجهیز کارگاه‌های موبایل صورت گرفته است.

امیر ترکاشوند یادآور شد: همچنین ۶۰ سیستم به‌روز و مجهز را برای کارگاه آی تی در این مرکز تجهیز کردیم تا کارکنان وظیفه بتوانند با فراگیری مهارت‌های لازم، در جامعه به عنوان یک شهروند سودبخش به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کنند.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی در پایان گفت: پس از پایان این دوره‌ها گواهی‌نامه‌های معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای به کارکنان وظیفه مهارت‌آموخته، اعطا می‌شود و آن‌ها می‌توانند از وام‌های خوداشتغالی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار