مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

مداحان مفاهیم انقلاب اسلامی را منتقل کنند

حجت‌الاسلام «حقانی» گفت: مداحان باید از ظرفیت هیأت مذهبی برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و معرفی معارف ناب اسلام محمدی بهره ببرند.
کد خبر: ۶۴۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 03January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین حقانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در حاشیه دیدار مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار داشت: هیأت مذهبی، ذاکری و مداحی، یک پدیده خاصی است و اغلب افراد در فضای هیأت مذهبی رشد می‌کنند، کار یاد می‌گیرند و… همه اینها از برکات و خاصیت هیأت مذهبی است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبتنی بر اینکه هیأت مذهبی کانون جهاد تبیین است، افزود: به این دلیل که مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام، مخاطبین زیادی دارند و هیأت مذهبی نیز مختص قشر خاصی نیست و از هر قشری در برنامه‌ های هیأت مذهبی شرکت می‌کنند لذا مداحان باید از ظرفیت هیأت برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و معرفی معارف ناب اسلام محمدی بهره ببرند و این مهم را مدنظر قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، تأکید کرد: مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام، مخاطبینی در اختیار دارند که هیچ تریبونی از این ظرفیت برخوردار نیست.

حجت‌الاسلام حقانی گفت: بسیج مداحان، بنیاد دعبل خزایی، کانون مداحان، شورای هیأت مذهبی و هیأت رزمندگان، انجمن تعزیه، جامعه ایمانی مشعر همه و همه، شورای شبکه هیأت تشکیل داده‌اند که این جمع، همدل، جدی و هماهنگ به پیش می‌رود که امید است در سایه این همدلی، کارهای جدی‌تری رقم بخورد. البته این جمع، نیازمند همدلی و هماهنگی بیشتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار