کارگاه توجیهی ناظران شرعی بنگاه‌های اقتصادی آجا؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: فرماندهان ارتش درک درستی از تولید ثروت حلال دارند

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: به اذعان بسیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسایل مالی جزو پاکدست‌ترین سازمان‌هاست و فرماندهان ارتش درک درستی از تولید ثروت حلال دارند.
کد خبر: ۶۴۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ - 03January 2024

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، کارگاه توجیهی ناظران شرعی بنگاه‌های اقتصادی آجا با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «محمودی» معاون اجرایی و رئیس هیئت مدیره بنیاد تعاون ارتش، امیر سرتیپ دوم «گلسرخی» رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی، امیر سرتیپ دوم «آقایی» مدیر عامل بتاجا و مسولان و ناظران شرعی بنگاه‌های اقتصادی ارتش در مرکز همایش‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر با اشاره به انطباق فعالیت‌های مالی ارتش با موازین شرعی گفت: در قرآن از ثروت با واژه‌های خیر و فضل یاد شده و این نشان‌دهنده اهمیت تولید ثروت حلال از منظر اسلام است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه ارتش جزو سازمان‌های خوش‌نام در حوزه مالی است و فرماندهان ارتش درک درستی از تولید ثروت حلال دارند، افزود: بنگاه‌های اقتصادی ارتش در حال تولید ثروت پاک هستند. التزام به پاک‌دستی در سه حوزه تولید، توزیع و مصرف جز افتخارات ارتش است و این نتیجه همکاری با دستگاه‌های نظارتی در ارتش و نشان‌دهنده درک درست فرماندهان ارتش از تولید ثروت سازمانی حلال است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر اهمیت توجه به موازین شرعی در فعالیت‌ها خاطرنشان کرد: حضور ناظرین شرعی در جلسات و کمیسیون‌ها موجب می‌شود، فعالیت‌ها به صورت شیرین برگزار شود و در آخرت نیز سربلند باشیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار