فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع مردم قاقازان؛

شهدای قاقازان فاتحان حماسه‌ساز خیبر بودند

سردار رفیعی آتانی در یادواره شهدای قاقازان که به مناسبت هفته بصیرت و دهه مقاومت برگزار شد، گفت: شهدای قاقازان ولایت مدار، متعهد به اسلام و ایران و دل در گرو اسلام و امام خویش داشتند و با فتح خیبر حماسه تاریخی رقم زدند.
کد خبر: ۶۴۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ - 03January 2024

شهدای قاقازان فاتحان حماسه ساز خیبر بودند

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در یادواره شهدای قاقازان که به مناسبت هفته بصیرت و دهه مقاومت برگزار شد، اظهار داشت: اگر به ۱۴۰۰ سال پیش برگردیم، ارزش کار شهدا را بهتر درک می‌کنیم. اگر شهدای دفاع حرم، امنیت و مدافعان حرم بودند هرگز کسی جرأت نمی‌کرد امام حسن مجتبی (ع) را وادار به عقب نشینی کند. هرگز سر سیدالشهدا بالای نیزه نمی‌رفت. شهدای قاقازان دل در گرو اسلام و امام خویش داشتند و با فتح خیبر حماسه تاریخی رقم زدند. 

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس جوانان در دورترین نقطه کشور آماده بودند تا امام خویش را یاری کنند و اجازه ندهند در خرمشهر و شلمچه تحقیر شود. به اسناد دفاع مقدس مراجعه کنید آمریکایی‌ها به صراحت می‌گویند امکان انجام عملیات خیبر غیر ممکن است، زیرا به میزان کافی پشتیبانی لجستیک، امنیتی، نظامی، اطلاعاتی در اختیار صدام گذاشتیم. 

سردار رفیعی آتانی افزود: رزمندگان ۱۳ کیلومتر فراتر از مرز‌ها عملیات را طرح ریزی و اجرا کردند و فرزندان قاقازان خصوصا شهید حسن پور فاتح بی بدیل خیبر شد و در پهنه تاریخ مملکت تا ابد خواهد درخشید. گستردگی عملیات خیبر به حدی بود که غربی‌ها را به حیرت واداشت. 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تشریح کرد: شهیدانی همچون حسن پورها، اللهیاری ها، کار‌های غیر ممکن را ممکن ساختند و روحیه شجاعت و جسارت با ولایت پذیری که در هوای معنوی جبهه موج می‌زد هر بن بستی را از پیش رو بر می‌داشت، این روحیه هنوز جاری و ساری است. مدافعان حرم نمونه بارز ولایت پذیری است که همانند مولایشان ابا عبدالله (ع) سر دادند تا حریم اهل بیت و عمه سادات حفظ شود. 

سردار رفیعی آتانی در پایان اظهار کرد: سرزمین شام در تاریخ شیعه پر از مصیبت و حادثه بوده است، اما شما در بوکمال پرچم ایران را به اهتزاز در آوردید و ابهت آمریکایی‌ها را شکستید. روزی که امام فرمود؛ در جنگ انقلابمان را به جهان صادر کردیم و ابهت دو ابرقدرت را در هم شکستیم عده‌ای ساده لوح تمسخر می‌کردند و اصلا برای آن‌ها باور پذیر نبود، اما امروز گستردگی جغرافیای اسلام و انقلاب اسلامی سخن پرمحتوایی امام راحل را بیش از پیش اثبات می‌کند.   

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار