در پی حادثه تروریستی کرمان مطرح شد؛

نماینده ولی فقیه در خوزستان: مردان غیور سردار سلیمانی انتقام خون شهدای کرمان را خواهند گرفت

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت:  بی شک مردان غیور سردار سلیمانی انتقام خون مظلومانه زائران آن سردار عزیز را از عاملان و طراحان آن خواهند گرفت.
کد خبر: ۶۴۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷ - 04January 2024

نماینده ولی فقیه در خوزستان: مردان غیور سردار سلیمانی انتقام خون شهدای کرمان را خواهند گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در پی حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است؛

عظمت و سنگینی حادثه گلزار شهدای کرمان ناراحت و بهت زده‌مان کرده است. دشمن جرار و غدار صهونیستی که هم اکنون در غزه مقاوم و قهرمان دستش به خون بیش از ۲۲ هزار فلسطینی آلوده است همان جنایت را در ایران اسلامی انجام داده است.

اسرائیل رژیم کودک کشی است که نظیر آن را در تاریخ نمی‌توان یافت و خواری و ذلت این رژیم سفاک آن قدر به اوج رسیده که برای انتقام چاره‌ای جز کشتار زنان و کودکان بی‌گناه نمی‌بیند.

 بی شک مردان غیور سردار سلیمانی انتقام خون مظلومانه زائران آن سردار عزیز را از عاملان و طراحان آن خواهند گرفت.

این جانب به خانواده‌های شهدای مظلوم این حادثه ترویستی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو مقام و مرتبت این شهدای عزیز را تقاضا می‌کنم همچنین عافیت و صحت کامل مجروحان حادثه را از خداوند مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار